Vil ikke have at folk "fodrer" min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Nej du er ikke sart, farmand må lære at sige fra

Måske syntes faren det var ok...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Maja_4000

DAs mor skriver:

Måske syntes faren det var ok...

Hele hans familie sagde jo det var ok , så ville jeg måske også selv have svært ved at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert

Anmeld

23. maj 2011

LinLin

Maja_4000 skriver:

Hele hans familie sagde jo det var ok , så ville jeg måske også selv have svært ved at finde ud af hvad der er rigtigt og forkert

Hvor gammel er han da?

Har han efterfølgende sagt han egentligt ikke syntes hun skulle have det?

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

Maja_4000 skriver:

- Ikke uden at spørge i hvert fald !

Hun er 5 måneder , og de sidste to gange vi har set min kærestes familie , har de givet hende noget at spise .. Først flødeskum og sidst en bolle hun kunne tygge på .. Hun kan jo ikke finde ud af at spise boller .. Men hun må jo hverken få mælkeprodukter eller brød osv. før om en måned ?!  Jeg var ikke med , da hun fik bollen , og min kæreste sagde ikke noget til det

Er det mig som er sart eller hvad ? ;o

Hvis du er sart så er jeg det i hvert fald også!
Nu er det ikke lige det samme som dit tilfælde da min søn ikke spiser rigtig mad endnu, men min svigermor har det også med at mene at hun skal give ham mælk hver 10 min.
Jeg gider det ikke og jeg siger det som det er, så må jeg tage diskussionen med hende hvis hun synes jeg er en kælling!
Min kæreste siger det heldigvis også så jeg er ikke altid "hystaden"
Jeg forstiller mig at min svigermor godt kunne være en af dem du også snakker om! Synes bestemt ikke at du er sart!

Anmeld

23. maj 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

- Ikke uden at spørge i hvert fald !

Hun er 5 måneder , og de sidste to gange vi har set min kærestes familie , har de givet hende noget at spise .. Først flødeskum og sidst en bolle hun kunne tygge på .. Hun kan jo ikke finde ud af at spise boller .. Men hun må jo hverken få mælkeprodukter eller brød osv. før om en måned ?!  Jeg var ikke med , da hun fik bollen , og min kæreste sagde ikke noget til det

Er det mig som er sart eller hvad ? ;o

Nope, det er ikke dig der er sart - så er jeg i hvert fald også!! 

Jeg har endnu ikke prøvet ikke at være i nærheden, når hun smager noget nyt (7 mrd. her).

Jeg har en overbo som synes, det kunne være såååååå sjovt at give min datter på 7 mrd. saftevand, cola og hvad der ikke kan proppes i munden på hende med sukker  Så står jeg af! Hun skal ikke proppes med sukker så tidligt - og slet ikke når ikke hun ved hvad det er, så vil jeg gerne trække det så lang tid som overhovedet  

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

DAs mor skriver:

Hvor gammel er han da?

Har han efterfølgende sagt han egentligt ikke syntes hun skulle have det?

Han er 21 ..

De andre har også små børn og "det fik deres , da de var i den alder"

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

Lukasmor skriver:

Hvis du er sart så er jeg det i hvert fald også!
Nu er det ikke lige det samme som dit tilfælde da min søn ikke spiser rigtig mad endnu, men min svigermor har det også med at mene at hun skal give ham mælk hver 10 min.
Jeg gider det ikke og jeg siger det som det er, så må jeg tage diskussionen med hende hvis hun synes jeg er en kælling!
Min kæreste siger det heldigvis også så jeg er ikke altid "hystaden"
Jeg forstiller mig at min svigermor godt kunne være en af dem du også snakker om! Synes bestemt ikke at du er sart!

Ej , dét lyder godt nok også irritende :b

Rart at jeg ikke er alene med den holdning

Anmeld

23. maj 2011

Mikkel's mor <3

tror nok lige at jeg havde tændt af.. mine svigerforældre har det meget med is, det skader ikke osv, det vil jeg skide på. det er mit/vores barn ergo jeg/vi bestemmer hvad der kommer i munden på ham. (han er også 5 mdr.)

Anmeld

23. maj 2011

Maja_4000

BB78 skriver:

Nope, det er ikke dig der er sart - så er jeg i hvert fald også!! 

Jeg har endnu ikke prøvet ikke at være i nærheden, når hun smager noget nyt (7 mrd. her).

Jeg har en overbo som synes, det kunne være såååååå sjovt at give min datter på 7 mrd. saftevand, cola og hvad der ikke kan proppes i munden på hende med sukker  Så står jeg af! Hun skal ikke proppes med sukker så tidligt - og slet ikke når ikke hun ved hvad det er, så vil jeg gerne trække det så lang tid som overhovedet  

Dén holdning har vi også .. Og i min verden er flødeskum noget som alle burde undgå - Selvom vi ikke gør det

Anmeld

23. maj 2011

LinLin

Maja_4000 skriver:

Han er 21 ..

De andre har også små børn og "det fik deres , da de var i den alder"

Hmm...

Så må du sige nget næste gang du er med - hvis ikke han selv kan finde ud af det

- det er i hvert fald Jer der bestemmer! - så I/han må lære at sige fra... (når det så er sagt ville jeg ALDRIG selv putte noget i en andens barns mund uden at spørge!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.