Vil ikke have at folk "fodrer" min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

slettet_7530

DAs mor skriver:

Ja - men man er vel ikke enige i ALT

Nej okay så omformulere jeg mig.

Jeg synes ikke det er okay overhovdet at sidde og putte flødeskum i et 5-måneders barn, på det tidspunkt må barnet endnu ikke få almindelig komælk på grund af de relativt høje mængder protein, i piskefløde er der endnu flere proteiner så synes egentligt det giver helt sig selv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

LinLin

Albertesmor skriver:

Nej okay så omformulere jeg mig.

Jeg synes ikke det er okay overhovdet at sidde og putte flødeskum i et 5-måneders barn, på det tidspunkt må barnet endnu ikke få almindelig komælk på grund af de relativt høje mængder protein, i piskefløde er der endnu flere proteiner så synes egentligt det giver helt sig selv. 

Det er vi helt einge i

Anmeld

24. maj 2011

aya-zia

jydeinden skriver:

selvom jeg ingen børn har endnu, så er jeg enig med dig her, er 100 % sikker på jeg ville være ligeglad så længe det ikke var noget der kunne skade barnet.

hehe tak...

jeg ved da godt der er en MASSE de slet ik må få. men helt ærligt så syntes jeg også at man går lidt for vidt nogle gange...

jeg RESPEKTER TOTAL alle dem som vil følge så mange retningslinier som muligt... jeg syntes personligt bare at det er lidt for meget...

• mine piger har begge smagt nutella da de var 6 måneder.
  • de har begge spist grød fra de var 3 måneder (dog med lægens accept og SP)
  • de har begge sidet og tygget i boller eller mariekiks eller toastbrød fra de var 4 måneder...

og JA jeg vil gøre det samme igen hvis jeg får flere børn... JEG VIL DOG UNDERSTREGE  AT MAN SELVFØLGELIG IKKE GÅR IMOD FORÆLDRENES ØNSKE OM HVAD BARNET MÅ FÅ AT SPISE!!!

billede 1 er zia hun er her 4½ månede

billede 2 er aya hun er her 4 ½månede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. maj 2011

jydeinden

aya-zia skriver:

hehe tak...

jeg ved da godt der er en MASSE de slet ik må få. men helt ærligt så syntes jeg også at man går lidt for vidt nogle gange...

jeg RESPEKTER TOTAL alle dem som vil følge så mange retningslinier som muligt... jeg syntes personligt bare at det er lidt for meget...

• mine piger har begge smagt nutella da de var 6 måneder.
  • de har begge spist grød fra de var 3 måneder (dog med lægens accept og SP)
  • de har begge sidet og tygget i boller eller mariekiks eller toastbrød fra de var 4 måneder...

og JA jeg vil gøre det samme igen hvis jeg får flere børn... JEG VIL DOG UNDERSTREGE  AT MAN SELVFØLGELIG IKKE GÅR IMOD FORÆLDRENES ØNSKE OM HVAD BARNET MÅ FÅ AT SPISE!!!

billede 1 er zia hun er her 4½ månede

billede 2 er aya hun er her 4 ½månede

jamen self skal forældrenes ønsker accepteres, hvis de har et ønske om at deres barn ikke skal have bestemte ting så er det sådan. 

Men jeg selv har så vidt jeg ved smagt lidt af hvert, og har så vidt jeg ved ikke taget skade hverken i form af problemer med bestemte ting, eller sukkersyge.

Anmeld

24. maj 2011

aya-zia

jydeinden skriver:

jamen self skal forældrenes ønsker accepteres, hvis de har et ønske om at deres barn ikke skal have bestemte ting så er det sådan. 

Men jeg selv har så vidt jeg ved smagt lidt af hvert, og har så vidt jeg ved ikke taget skade hverken i form af problemer med bestemte ting, eller sukkersyge.

nej sådan ser jeg også på det...

har det sådan lidt hvis børn ik må få noget bestemt fordi de har RISIKO for at udvikle en allergi, jamen så må jeg heller smide mine chips ud for der er jo RISIKO for at få kræft....

JA ved godt det er en dårlig samligning, men det er sådan lidt sådan jeg ser på det... og jeg spiser altså MANGE chips... (min svaghed) og mine unger har drukket mælk fra de var 4 måneder (ik ret meget men lidt) så jeg tænker ik så meget over alt det der....

men igen det er smag og behag og det skal der jo også være plads til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.