23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Kan heller ikke huske om du har skrevet i den... Ja er du vimmer man maven vokser...  Hun hygger sig rigtig godt derinde... 

Jeg synes det er vildt, ved godt det måske kan opfattes ondt, men hold da op, du er vist 2. gangsgravid, så hurtigt den bliver stor. Men det er da også lidt fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Øv, det er da træls.

Okay, hvor mange kalorier spiste du så om dagen? Det er var alligevel et rigtig flot vægttab og hurtigt. Arh du var 10 kg fra, jeg var nok 30, hmm.  Men er sikker på du nok skal klare de kilo hurtig, om ikke andet, så skulle amning være den ultimative slankekur.

Jeg vekslede mellem 1200-1400. Det kommer jo an på vægt, højde, alder og aktivitetsniveau Mange diætisker anbefaler overvægtige de 1200 om dagen, og mellem 1200-1400 passede fint for mig hvor jeg stadig var mæt. Det handler jo om at finde kalorielette ting, som man kan spise meget af for få kalorier  

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Jeg synes det er vildt, ved godt det måske kan opfattes ondt, men hold da op, du er vist 2. gangsgravid, så hurtigt den bliver stor. Men det er da også lidt fedt.

Jeg er selv ret glad for maven lige nu... Men nok ikke om 10 uger...  Jeg tager det med et smil... Synes bestemt ikke der er noget ondt i det... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Jeg vekslede mellem 1200-1400. Det kommer jo an på vægt, højde, alder og aktivitetsniveau Mange diætisker anbefaler overvægtige de 1200 om dagen, og mellem 1200-1400 passede fint for mig hvor jeg stadig var mæt. Det handler jo om at finde kalorielette ting, som man kan spise meget af for få kalorier  

Okay. Nu er jeg 171, ved ikke noget om din højde. Min BMI kan du jo gætte dig til og den bliver nok næppe bedre inden graviditeten er over. Så hvis jeg ikke ammer, så skal jeg også bare spise omkring de 12-1400? (jeg er forresten bruger derinde, men graviditeten gjorde, at jeg stoppede med, at bruge den).

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Jeg er selv ret glad for maven lige nu... Men nok ikke om 10 uger...  Jeg tager det med et smil... Synes bestemt ikke der er noget ondt i det... 

Er jeg de eneste der føler mig kvælt hver gang jeg bøjer mig ind?

Lækker du nyder maven, jeg synes derimod min er til besvær og i vejen HELE tiden.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Okay. Nu er jeg 171, ved ikke noget om din højde. Min BMI kan du jo gætte dig til og den bliver nok næppe bedre inden graviditeten er over. Så hvis jeg ikke ammer, så skal jeg også bare spise omkring de 12-1400? (jeg er forresten bruger derinde, men graviditeten gjorde, at jeg stoppede med, at bruge den).

Jeg er 170, så du kan nok godt sammenligne. Men det kommer an på dit aktivitetsniveau? Jo mindre du laver, jo mindre kan du spise. Og kommer også an på hvor hurtigt du vil tabe dig Fx ½ kilo ugentlig, 1 kg ugentligt, 1 kg om måneden

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Er jeg de eneste der føler mig kvælt hver gang jeg bøjer mig ind?

Lækker du nyder maven, jeg synes derimod min er til besvær og i vejen HELE tiden.

Altså bøjer dig ind over noget eller? 

Synes ikke min mave er  sådan i vejen endnu, jo når jeg skal ned efter noget på gulvet... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Jeg er 170, så du kan nok godt sammenligne. Men det kommer an på dit aktivitetsniveau? Jo mindre du laver, jo mindre kan du spise. Og kommer også an på hvor hurtigt du vil tabe dig Fx ½ kilo ugentlig, 1 kg ugentligt, 1 kg om måneden

Jeg kommer jo til at lave en del, med to unger der hele tiden skal pusles og passe. Og om et år skal jeg opereres, så håber da inderligt, at jeg kan holde til, at starte i fitness efter næste sommer. Så et middel niveau... Øh et ½ kilo ugen er nok det bedste at regne ud fra, så er jeg sikker på, at jeg ikke går fysik ned. Men gider heller ikke det går for langsomt.

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Altså bøjer dig ind over noget eller? 

Synes ikke min mave er  sådan i vejen endnu, jo når jeg skal ned efter noget på gulvet... 

Nej bare når jeg skal nå noget på gulvet, fx kattens legetøj. Kan heller ikke sidde normalt, skal halvt ligge ned. Og alt er irreterende omkring sengen, både komme op og ned og så det at vende sig i seng, armen så hårdt/svært troede jeg ikke det ville være.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Nej bare når jeg skal nå noget på gulvet, fx kattens legetøj. Kan heller ikke sidde normalt, skal halvt ligge ned. Og alt er irreterende omkring sengen, både komme op og ned og så det at vende sig i seng, armen så hårdt/svært troede jeg ikke det ville være.

Det med sengen, der er jeg enig... får ikke sovet så meget mere fordi man lige har maven der skal med når man vender sig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.