23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Det med sengen, der er jeg enig... får ikke sovet så meget mere fordi man lige har maven der skal med når man vender sig... 

Kender du det med, at man altid ligger på den ene side og når man skifter, så følges alt bare forkert og irreteret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Kender du det med, at man altid ligger på den ene side og når man skifter, så følges alt bare forkert og irreteret.

Jeps det kender jeg... Ligger altid på venstre side... Så snart jeg kommer på højre side, er det virkelig noget lort... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Jeps det kender jeg... Ligger altid på venstre side... Så snart jeg kommer på højre side, er det virkelig noget lort... 

Dejligt man ikke er den eneste.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Dejligt man ikke er den eneste.

Ja ikke.... Når jeg ligger på min venstre side, føltes det som hele hoften sover... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ja ikke.... Når jeg ligger på min venstre side, føltes det som hele hoften sover... 

Maven ligger skævt til højre og mit højre hoften er "mindre" defekt, så det gør ondt i længden, at ligge på den side, men hvad skal man gør, har snart ikke flere puder til at støtte op med. Arh graviditetens mørke sider, hehe.

Anmeld

24. maj 2011

Rebecca55

Fin hule du bære rundt på... kan se du også har problemer f.eks når du skal vænne dig i sengen. Jeg har lånt et glidelagn, som virkelig er en stor hjælp, for ellers viller jeg slet ikke kunne vænne mig. Måske du kan få sådan et også. Jeg må desværre ikke fortælle hvor jeg har lånt mit, da de egentlig ikke må låne det ud. Men måske du kan finde det et sted...!

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Maven ligger skævt til højre og mit højre hoften er "mindre" defekt, så det gør ondt i længden, at ligge på den side, men hvad skal man gør, har snart ikke flere puder til at støtte op med. Arh graviditetens mørke sider, hehe.

aaarj... Overvejer tit at holde mig vågen i døgndrift.... 

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Jeg kommer jo til at lave en del, med to unger der hele tiden skal pusles og passe. Og om et år skal jeg opereres, så håber da inderligt, at jeg kan holde til, at starte i fitness efter næste sommer. Så et middel niveau... Øh et ½ kilo ugen er nok det bedste at regne ud fra, så er jeg sikker på, at jeg ikke går fysik ned. Men gider heller ikke det går for langsomt.

Legede lige lidt med indstillingerne.. Et sted mellem 1500-1700 dagligt for et halvt kilo ugentligt, men hvis jeg var dig ville jeg sige 1500 max  

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

aaarj... Overvejer tit at holde mig vågen i døgndrift.... 

Ja nu du siger det, hehe. Tror også bare det giver bagslag i længden... Men skal vi ikke bare starte nu?

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Legede lige lidt med indstillingerne.. Et sted mellem 1500-1700 dagligt for et halvt kilo ugentligt, men hvis jeg var dig ville jeg sige 1500 max  

Okay, jamen det skal jeg da lige kigge lidt på. Så skal jeg også bare liiige finde tal på, hvor mange kalorier man bruger når man ammer tvillinger, det står i min bog, jeg har liggede  et eller andet sted  Kan det passe der var omkring 1000....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.