23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Jamen det er jo NETOP fordi det sidder godt Ud fra alle de billeder jeg har set, mener jeg nu også, at det sidder på maven af dig. Men kan godt forstå det er dejligt! Men buuuh. Mega nederen med vægt og graviditet! Gid man automatisk tabte sig når man var gravid, og det var sådan det SKULLE være, ikke omvendt

Altså nu var vægten meget høj inden graviditeten og plz den hurtigt falder ned under det igen. Jeg har altid været heldig, for fedtet sidder jævnt fordelt ud over det hele, mest på lårbasserne.

Hmm ja det kunne være lækkert, hvis man uden det store bare tabt sig eller i det mindste holdte sin vægt.

Men sådan tys tys, så siger vægten desværre 103 og synes ikke selv det er sååå tydeligt - måske er det også bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Altså nu var vægten meget høj inden graviditeten og plz den hurtigt falder ned under det igen. Jeg har altid været heldig, for fedtet sidder jævnt fordelt ud over det hele, mest på lårbasserne.

Hmm ja det kunne være lækkert, hvis man uden det store bare tabt sig eller i det mindste holdte sin vægt.

Men sådan tys tys, så siger vægten desværre 103 og synes ikke selv det er sååå tydeligt - måske er det også bare mig

Nej, det overrasker mig faktisk ret meget du vejer det, for du ser ikke sådan ud Men den gang jeg vejede 93 kilo (før kur hvor jeg kom helt ned på 68), var der heller ikke nogen der troede det, fordi det var så jævnt fordelt. Kan blive helt irriteret nu faktisk, når folk siger det da ikke var noget, at jeg da så fin ud. Uha, når man har kæmpet for at komme væk fra det 

Men på den anden side er det self rart nok for sådan nogen som os (eller hvad man siger ) at det er jævnfordelt og ikke KUN Fordelt på røven eller sådan noget. Hehe

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Nej, det overrasker mig faktisk ret meget du vejer det, for du ser ikke sådan ud Men den gang jeg vejede 93 kilo (før kur hvor jeg kom helt ned på 68), var der heller ikke nogen der troede det, fordi det var så jævnt fordelt. Kan blive helt irriteret nu faktisk, når folk siger det da ikke var noget, at jeg da så fin ud. Uha, når man har kæmpet for at komme væk fra det 

Men på den anden side er det self rart nok for sådan nogen som os (eller hvad man siger ) at det er jævnfordelt og ikke KUN Fordelt på røven eller sådan noget. Hehe

Jeg er også lykkelig over det. Det jeg bare synes er mega træls, man kunne altså ikke se det store forskel, da jeg sidste år tog 10 kg på, på to måneder. Så håber det bliver tydeligere når jeg er blevet opereret og forhåbenlig kan starte i fitness.

Men hvordan tabte du dig så meget og rigtigere, hvor lang tid tog det?

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Ej har slet ikke set denne tråd... Hvor har du altså fået en flot mave... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ej har slet ikke set denne tråd... Hvor har du altså fået en flot mave... 

Mange tak Den blev også lavet på en højhellig søndag

Den er i hvert fald blevet kønnere og STOR, hehe.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Mange tak Den blev også lavet på en højhellig søndag

Den er i hvert fald blevet kønnere og STOR, hehe.

Ja... Smed en tråd igår med min mavse... 

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Jeg er også lykkelig over det. Det jeg bare synes er mega træls, man kunne altså ikke se det store forskel, da jeg sidste år tog 10 kg på, på to måneder. Så håber det bliver tydeligere når jeg er blevet opereret og forhåbenlig kan starte i fitness.

Men hvordan tabte du dig så meget og rigtigere, hvor lang tid tog det?

Jamen det er egentlig lidt skægt hvordan det på nogen kan ses med det samme og på andre slet ikke. Mit problem er, at det ret hurtigt sætter sig i ansigtet

Jeg brugte madlog.dk til at tælle kalorier Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder uden at dyrke motion. De sidste kilo gik ret langsomt og kom sådan lidt on/off igen, fordi jeg var blevet tilfreds med min krop og ikke rigtig gad mere Jeg ville dog gerne have været nede på min idealvægt 62. Jeg nåede så op på 72 igen inden jeg blev gravid, og vejer i dag 79  

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ja... Smed en tråd igår med min mavse... 

Har set den, men er helt itvivl om jeg fint skrevet... hmmm... Men du er da vist gravid Og hvor må lille pige hygge sig derinde

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Har set den, men er helt itvivl om jeg fint skrevet... hmmm... Men du er da vist gravid Og hvor må lille pige hygge sig derinde

Kan heller ikke huske om du har skrevet i den... Ja er du vimmer man maven vokser...  Hun hygger sig rigtig godt derinde... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Jamen det er egentlig lidt skægt hvordan det på nogen kan ses med det samme og på andre slet ikke. Mit problem er, at det ret hurtigt sætter sig i ansigtet

Jeg brugte madlog.dk til at tælle kalorier Jeg tabte 20 kilo på 5 måneder uden at dyrke motion. De sidste kilo gik ret langsomt og kom sådan lidt on/off igen, fordi jeg var blevet tilfreds med min krop og ikke rigtig gad mere Jeg ville dog gerne have været nede på min idealvægt 62. Jeg nåede så op på 72 igen inden jeg blev gravid, og vejer i dag 79  

Øv, det er da træls.

Okay, hvor mange kalorier spiste du så om dagen? Det er var alligevel et rigtig flot vægttab og hurtigt. Arh du var 10 kg fra, jeg var nok 30, hmm.  Men er sikker på du nok skal klare de kilo hurtig, om ikke andet, så skulle amning være den ultimative slankekur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.