23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Ja nu du siger det, hehe. Tror også bare det giver bagslag i længden... Men skal vi ikke bare starte nu?

Tror også det giver et ordentlig slag... Jep jeg er frisk... Klar..... Parat.... START.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Tror også det giver et ordentlig slag... Jep jeg er frisk... Klar..... Parat.... START.... 

Weeeeee

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Weeeeee

Hvor er vi tosset... 

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Okay, jamen det skal jeg da lige kigge lidt på. Så skal jeg også bare liiige finde tal på, hvor mange kalorier man bruger når man ammer tvillinger, det står i min bog, jeg har liggede  et eller andet sted  Kan det passe der var omkring 1000....

Det er i hvert fald 500 dagligt normalt, så det kan godt ske det er dobbelt når der er 2

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Hvor er vi tosset... 

Kigget på klokken for nyligt?

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Kigget på klokken for nyligt?

Ja lige nu... Puh... Kl er da ingenting... 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det er i hvert fald 500 dagligt normalt, så det kan godt ske det er dobbelt når der er 2

Nårh du har tjekket lidt op på det, hehe.

Men tror jeg har behov for et større kursus, når tid og overskud engang er til det, for jeg aner da ikke, hvor meget der er i det mad jeg laver. Så måske man kunne få det til slut september? Så er overskudet nok lidt bedre end lige efter fødslen.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Nårh du har tjekket lidt op på det, hehe.

Men tror jeg har behov for et større kursus, når tid og overskud engang er til det, for jeg aner da ikke, hvor meget der er i det mad jeg laver. Så måske man kunne få det til slut september? Så er overskudet nok lidt bedre end lige efter fødslen.

Jeg ved ALT! Haha, nej pjat Men man lærer ret hurtigt hvor mange kalorier der i hvad, og så sidder det efterhånden sådan ca. på rygraden. Du ved ikke hvor tit folk spørger mig "hvor mange kalorier er der i xxxxxx?", fordi de ved jeg har talt kalorier Det værste er nok jeg kan svare 

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

MoarJ skriver:

Ja lige nu... Puh... Kl er da ingenting... 

Arh, jeg går normalt i seng omkring nu. Men igen, jeg sidder normalt og læser i en bog og ikke være herinde. (kæresten arbejder om natten, så han ligger allerede og varmer sengen, tihi.

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Kofoed33 skriver:

Arh, jeg går normalt i seng omkring nu. Men igen, jeg sidder normalt og læser i en bog og ikke være herinde. (kæresten arbejder om natten, så han ligger allerede og varmer sengen, tihi.

Årh... Så må du hellere smutte.... NEJ NEJ.... Du skal være vågen i døgndrift... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.