23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ihh, hvor er du bare flot søde

FLOT mor med en FLOT mave

Mange tak. Smukketøsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Jeg VIL have den der hedder LIDERO, den mørke grå med gule/hvide/sorte. Kæreste overvejer dog den helt røde, men det tror jeg bliver for meget.

jaah den er også fin... tror også man bliver hurtigt træt a den røde...

jeg elsker den der capuccino, men tænker vinter og lys barnvogn...

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jaah den er også fin... tror også man bliver hurtigt træt a den røde...

jeg elsker den der capuccino, men tænker vinter og lys barnvogn...

Det er det, derfor har vi valgt de lyse fra.

Ejmen jeg er alt for meget drengepige til, at ville gå rundt med sådan en rød vogn - kæresten eneste krav er bare, at den ikke er lyserød, så derfor er der ret fritvalg.

Men ihh, glæder mig til, at bestille vognen og se den

Anmeld

22. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Det er det, derfor har vi valgt de lyse fra.

Ejmen jeg er alt for meget drengepige til, at ville gå rundt med sådan en rød vogn - kæresten eneste krav er bare, at den ikke er lyserød, så derfor er der ret fritvalg.

Men ihh, glæder mig til, at bestille vognen og se den

me to... Jeg er slet ikk til lyserødt og rødt... jeg er nemlig også rigtig drengepige med fodbold og øl...  hvis du forstår...  

Men vi ved det ikk rigtig med farve... Jaah vi glæder også til a få den, fandt ud igår, at min mormor og morfar giver den i gave.. Så det er rigtig fint...

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

me to... Jeg er slet ikk til lyserødt og rødt... jeg er nemlig også rigtig drengepige med fodbold og øl...  hvis du forstår...  

Men vi ved det ikk rigtig med farve... Jaah vi glæder også til a få den, fandt ud igår, at min mormor og morfar giver den i gave.. Så det er rigtig fint...

Uhh fodbold og traktortræk her. Kan ikke fordrage øl, men ja ja, det er småting

Synes dem med en eller to farver er lidt kedlige, så for mig er der ikke så mange muligheder igen.

Lækkert, jamen så skal i jo bare bestemme jer og give dem besked. Men hvornår vil i bestille?

Anmeld

22. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Uhh fodbold og traktortræk her. Kan ikke fordrage øl, men ja ja, det er småting

Synes dem med en eller to farver er lidt kedlige, så for mig er der ikke så mange muligheder igen.

Lækkert, jamen så skal i jo bare bestemme jer og give dem besked. Men hvornår vil i bestille?

nej der er ikk så mange muligheder som hvis det havde været en...  Vi skal også bare være så besværlige..

Jamen jeg skal sættes i gang d 26 sep senest.. Så regner med a bestille den omkring 1 aug.... Der står der er 21 dages levering og lidt til... Så regner med en måned og hvis de så kommer før. så tror det passer fint...

hva med jer?

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

nej der er ikk så mange muligheder som hvis det havde været en...  Vi skal også bare være så besværlige..

Jamen jeg skal sættes i gang d 26 sep senest.. Så regner med a bestille den omkring 1 aug.... Der står der er 21 dages levering og lidt til... Så regner med en måned og hvis de så kommer før. så tror det passer fint...

hva med jer?

Tror det er en kvindeting

Jamen vi for snart depositom tilbage fra den gammel lejlighed og så bestiller vi med det samme, for det første, så er der jo snart sommerferie og tør ikke, at vi skal stå til august og vognen stadig ikke er blevet sendt afsted fra polen. Det andet, så vil jeg gerne have alt klart hurtigt, da jeg selv er overbevidst om, at de kommer noget for tidligt.

Men vi regner med, at bestille omkring den 15. så er den fremme lige inde ferie og så kan jeg sove trygt om natten (tasken til syghuset blev også pakket i sidste måned, dog har jeg skiftet noget ud i den, da jeg liiiige fandt et super sødt sæt i str 44, så vil jeg heller have end det kedelige der allerede var pakket).

Anmeld

23. maj 2011

MaybeBaby

Neeeej, hvor er I alle 3 da bare skønne! Og nu tror jeg, at du er ved at overgå mig med maven nu hvor jeg har stået stille i et par uger og du passer på 2 men bare vent... Lige pludselig så overhaler jeg dig igen flotte flotte mave!

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Neeeej, hvor er I alle 3 da bare skønne! Og nu tror jeg, at du er ved at overgå mig med maven nu hvor jeg har stået stille i et par uger og du passer på 2 men bare vent... Lige pludselig så overhaler jeg dig igen flotte flotte mave!

Mange tak. Arh nu tror jeg ikke du kan nå mig mere, med den fart det tager ligenu, så ville jeg ikke være så sikker. + plus 7 kg på en måned, så går det sgu hurtigt.

Anmeld

23. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Mange tak. Arh nu tror jeg ikke du kan nå mig mere, med den fart det tager ligenu, så ville jeg ikke være så sikker. + plus 7 kg på en måned, så går det sgu hurtigt.

Ja, det er i sandhed en vægtøgning, der er til at forstå, men du har jo trods alt også 2 stk tror jeg har taget 3-4 kg på i mine 24 uger, men det eksploderer nok snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.