23+0 med tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, det er i sandhed en vægtøgning, der er til at forstå, men du har jo trods alt også 2 stk tror jeg har taget 3-4 kg på i mine 24 uger, men det eksploderer nok snart

Jeg havde også indtil jeg var halvvejs kun taget 3 kg på og pludselig bare sindsyg høje tal på vægten, så nu må jeg kun tage 5 kg på resten af graviditeten, hmmm, hvorfor tror jeg ikke på det længere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Jeg havde også indtil jeg var halvvejs kun taget 3 kg på og pludselig bare sindsyg høje tal på vægten, så nu må jeg kun tage 5 kg på resten af graviditeten, hmmm, hvorfor tror jeg ikke på det længere.

Hvorfor kun 5? Noget lægen var bildt dig ind eller dit eget private mål?

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Hvorfor kun 5? Noget lægen var bildt dig ind eller dit eget private mål?

På grund af min start BMI burde jeg kun tage 15 kg på. Så det er både læge og jordmoder.

Anmeld

23. maj 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

På grund af min start BMI burde jeg kun tage 15 kg på. Så det er både læge og jordmoder.

Hvis der er noget jeg har lært herinde, så er det at det slet ikke holder. Hvis du bare spiser fornuftigt og får dig rørt, så betyder tallet på vægten altså ikke det vilde. Jo hvis du endte med +25 men om den siger +15 eller +20 det er ikke den vilde forskel.

Anmeld

23. maj 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Hvis der er noget jeg har lært herinde, så er det at det slet ikke holder. Hvis du bare spiser fornuftigt og får dig rørt, så betyder tallet på vægten altså ikke det vilde. Jo hvis du endte med +25 men om den siger +15 eller +20 det er ikke den vilde forskel.

Altså for det første, så kan jeg mindre og mindre. Og jeg ved ikke heeelt om jeg vil kalde mine madvaner fornuftige, men ja ja.

De "kloge" siger faktisk også mellem 12 og 15, så er 25 lige dobbelt op

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Hvad er det nu for noget! Havde ikke set den her! SMUK mave, og SMUKT ansigt, så ikke det der pjat

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Hvad er det nu for noget! Havde ikke set den her! SMUK mave, og SMUKT ansigt, så ikke det der pjat

Det er også med make-up Men tak

Sjovt, der er ingen der tør gætte min vægt. Tror næppe nogen gætter over..

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Det er også med make-up Men tak

Sjovt, der er ingen der tør gætte min vægt. Tror næppe nogen gætter over..

Det er da underordnet! Man kan da stadig godt se, hvad der foregår "nedenunder"

Men hvorfor også gætte på din vægt? Det sidder jo flot. Og det siger jeg altså ikke bare for at få dig til at have det godt med dig selv, jeg mener det

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det er da underordnet! Man kan da stadig godt se, hvad der foregår "nedenunder"

Men hvorfor også gætte på din vægt? Det sidder jo flot. Og det siger jeg altså ikke bare for at få dig til at have det godt med dig selv, jeg mener det

Hehe. Jah, men de sorte rander er bedre skjult Men ja, det kan man da.

Jamen det giver lige et boost, at folk siger jeg ligner en, der vejer 10-20 kg mindre, end jeg reelt set gør Det er specielt slemt, når man vejer så meget, som min vægt pt påstår jeg gør.

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hehe. Jah, men de sorte rander er bedre skjult Men ja, det kan man da.

Jamen det giver lige et boost, at folk siger jeg ligner en, der vejer 10-20 kg mindre, end jeg reelt set gør Det er specielt slemt, når man vejer så meget, som min vægt pt påstår jeg gør.

Jamen det er jo NETOP fordi det sidder godt Ud fra alle de billeder jeg har set, mener jeg nu også, at det sidder på maven af dig. Men kan godt forstå det er dejligt! Men buuuh. Mega nederen med vægt og graviditet! Gid man automatisk tabte sig når man var gravid, og det var sådan det SKULLE være, ikke omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.