er man ung mor med 23 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2008

twinboys

Eva skriver:

Hvis gennemsnittet for en førstegangsfødende er næsten 30 år, så vil jeg da mene at man som 23 årig er en ung mor...
Knus Eva..

Enig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

monstar99

Vil mene man er ung må hvis man er under 20år.
også selv om genemsnits alderen er på de der 29 komma et eller ander.

Jeg bliver hehe 29 om 2mdr -1dag.
Og venter min første tja er gået 10dage over tid så nu må vi se om jeg skal sættes igang mandag eller tirsdag.

Tror nu også kun alder er et tal.

Det handler jo mere om at være klar til at tage den stor opgave, som det er at være mor.

Og det skal jo helts være uden alt for meget offentlig støtte.

Selvom det kan jeg ikke engang over holde selv.

Så tror bare du skal lade de 2 gamle dame om sig selv og nyde din datter

Knus Louise

Uge 41+3

Anmeld

27. december 2008

SaNiNa

Føler ikke at jeg som 23 år bliver ung mor men jeg føler min bestemt heller ikke som en gammel mor... for mig er det, det rigtige tidspunkt at blive mor på og så må alle andre mene hvad de vil... og hvis to gamle harper mener at alle skal sættes over en kam ja så er det jo deres problem og ikke dit eller mit da vi ved at vi forguder vores børn...

Sanne

Anmeld

27. december 2008

eliasogmor

MonicaM skriver:

Jeg har aldrig kaldt mig selv en ung-mor. Og har heller aldrig oplevet lign.

Men altså efter "papiret" er man jo ung mor hvis man har født et barn/børn imens man var under 25 år gammel.

hvilket papir er det...

Anmeld

27. december 2008

starsofheaven

monstar99 skriver:

Vil mene man er ung må hvis man er under 20år.
også selv om genemsnits alderen er på de der 29 komma et eller ander.

Jeg bliver hehe 29 om 2mdr -1dag.
Og venter min første tja er gået 10dage over tid så nu må vi se om jeg skal sættes igang mandag eller tirsdag.

Tror nu også kun alder er et tal.

Det handler jo mere om at være klar til at tage den stor opgave, som det er at være mor.

Og det skal jo helts være uden alt for meget offentlig støtte.

Selvom det kan jeg ikke engang over holde selv.

Så tror bare du skal lade de 2 gamle dame om sig selv og nyde din datter

Knus Louise

Uge 41+3

Hej jeg giver dig ret i det du siger, alder er kun tal og det handler om, om man er klar til det man kan være ligså meget klar som 23 år som 30...

Michele

Fødte 40+2

Anmeld

27. december 2008

starsofheaven

starsofheaven skriver:

Hej jeg giver dig ret i det du siger, alder er kun tal og det handler om, om man er klar til det man kan være ligså meget klar som 23 år som 30...

Michele

Fødte 40+2

og pøj pøj med fødslen og det hele

Anmeld

27. december 2008

Mikkelmusen

Jeg synes du skal glemme de dumme kommentarer og bare glæde dig over at du ser ung ud og ikke gammel

Anmeld

27. december 2008

BellaT

Mikkelmusen skriver:

Jeg synes du skal glemme de dumme kommentarer og bare glæde dig over at du ser ung ud og ikke gammel

He He. Nemlig! Sej comment.

Helle - gammel og rynket mor på 29...

Anmeld

27. december 2008

H+S Skjolgborg.

og hva så tænker jeg.. Jeg syntes kun man er en ung mor hvis man er under 18 år vi er så forskelig.Nogle ønske barn tidlig andre f ørste senereefter udd osv.... gemsnitte er 29.9(30 år) Jeg var selv lige blev 25 da jeg fik min 1 barn men det var 4 gang jeg var gravid og mange mente jeg var ung mor men det sagde kommunen jeg ikke var for jeg var over 22 år...*SS*...
Ja og man er jo også ung hvis man føler sig ung og ens opvæks har meget af sig i det jeg vokse op med af være mor på en måde som 7 år og i pleje og på skolehjem osv så jeg blev hurtiger voksen ind andre i min aldre dog har det så også gjort mig til den henriette jeg er i dag på godt og ondt...
Jeg syntes ikke du er en ung mor + du skriver hun er dit ønske barn og prøve en tid før du fik hende... sgu nået andet hvis man som 23 år som dine venner som du skriver om går i byen hygge rundt og blever gravid og ikke hved hvem måske manden til barn er så er man sgu ikke klog eller moden nok i mine øjne.......så kan man beskytte sig.......

Men ja det kan ske de to ældre dame måske ikke lige snakke om dig men du tilfæligt kom ind i busse samtid med måske bussen have en før dig eller bussen var kørt fordi en der så meget ung ud med barnvogn hvem hved ikke til af sige.........

Endelig sødt navn din datter har*SS*..
Tillykke med hende
godt nytår....
Mvh Henriette

Anmeld

28. december 2008

...

eliasogmor skriver:

hvilket papir er det...

Ved ikek hvad man kalder det. Men indenfor kommunen f.eks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.