er man ung mor med 23 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Fam. Madsen

tascia skriver:

en mor på 20 er altså ung, og for den sags skyld også 22!
men heldigvis hænger det jo ikke sammen med om man er en go eller dårlig mor..

//Natascia

jeg synes ikke det er ungt... 60.png men vi har heldigvis vær hvors holdninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Miamaja

starsofheaven skriver:

Du kan tro jeg havde virkelig og lyst til at sige noget.. men tænkte nej.. ved aldrig hvad sådan to gamle koner kan finde på

jeg tror maaske de to gamle koner har troet du var meget yngre end du er! De har nok troet du maaske kun var 18 aar

Anmeld

14. november 2008

A.

starsofheaven skriver:

Har haft en oplevelse da jeg skulle med bussen, min kæreste havde bilen og det var regnvejr så var tvunget til at tage bus.. men da ejg så stiller barnevognen i bussen og sætter mig ned ved siden af, sidder der to ældre damer der rigitge snakker så jeg lyttede jo efter hvad de sagde,,, "ja der er så mange unge piger der får børn alt for tidligt" og "ja de arbejder ik og kan ik tage sig af deres børn" og en anden kommentar var " man kan ikke tage ansvar i sådan en ung alder" altså blev lidt forarvet eller havd det nu hedder.. ikke at jeg følte mig truffet absolut ikke! Jeg gør alt for min lille datter og det er mit ønske barn gennem mange mange år! har altid drømt om en pige og hun skulle hedde Josephine!60.png Og det fik jeg

puha kan bare ikke tåle når folk snakker sådan godt at det var ikke mig for jeg kun ikke holde min k...og vil sige noget..

Anmeld

14. november 2008

A.

Miamaja skriver:

jeg tror maaske de to gamle koner har troet du var meget yngre end du er! De har nok troet du maaske kun var 18 aar

det er lige meget om de har troet at hun er 18 for hvis man er 18,20,24 osv er man ikke en dårlig mor pga sin alder

Anmeld

15. november 2008

Loggidut

starsofheaven skriver:

Har haft en oplevelse da jeg skulle med bussen, min kæreste havde bilen og det var regnvejr så var tvunget til at tage bus.. men da ejg så stiller barnevognen i bussen og sætter mig ned ved siden af, sidder der to ældre damer der rigitge snakker så jeg lyttede jo efter hvad de sagde,,, "ja der er så mange unge piger der får børn alt for tidligt" og "ja de arbejder ik og kan ik tage sig af deres børn" og en anden kommentar var " man kan ikke tage ansvar i sådan en ung alder" altså blev lidt forarvet eller havd det nu hedder.. ikke at jeg følte mig truffet absolut ikke! Jeg gør alt for min lille datter og det er mit ønske barn gennem mange mange år! har altid drømt om en pige og hun skulle hedde Josephine!60.png Og det fik jeg

hmmm, to tanker faldte mig ind da jeg læste dit indlæg...
du føler dig truffet fordi du er ung mor, og ældre damer kan nemt blive snæversynet...

der er jo ikke sikkert de snakkede om dig, men gjore de er det, er det sindsygt frækt!

jeg kunne være blevet så vred at jeg havde vendt mig om og sagt, ja og gamle damer tisser i bukserne når de sladre...

for tusind år siden havde man været gammel hvis man ikke havde opnået at få barn i din alder...og klarer du dig godt, så luk ørene for sladder...

jeg var 18 da jeg fik min første datter...så du er slet ikke så ung endda...

knus fra sloggi, som synes gamle damer kan være stride til tider

Anmeld

15. november 2008

bette

hmm jeg var lige fyldt 20 da jeg fik mikkel.. men ser ik mig selv som ung mor.. idet jeg er længere fremme i livet end mine veninder på min alder.. jeg har gennemgået ting i livet der har gjort jeg måske ikke virker så ung..

men der er da nogen de rik kan passe sine børn..
men min mand er sergant og er igang med at videre uddanne sig..
jeg arbejder på en elektronik fabrik og vil videre uddanne mig til automatik tekniker..
så man behøver bestemt ik være uansvarlig når man er ung mor

Anmeld

15. november 2008

starsofheaven

bette skriver:

hmm jeg var lige fyldt 20 da jeg fik mikkel.. men ser ik mig selv som ung mor.. idet jeg er længere fremme i livet end mine veninder på min alder.. jeg har gennemgået ting i livet der har gjort jeg måske ikke virker så ung..

men der er da nogen de rik kan passe sine børn..
men min mand er sergant og er igang med at videre uddanne sig..
jeg arbejder på en elektronik fabrik og vil videre uddanne mig til automatik tekniker..
så man behøver bestemt ik være uansvarlig når man er ung mor

ja nemlig jeg er også mere moden end mange jeg kender på min alder... det drejer sig om fest og fyre og hvad ved jeg... det siger mig inete og ahr altid ønsket mig at blive mor og nu er jeg blevet det til en helt fantastisk lille pige60.png og har selv oplevet mange mange ting her i livet og det tror jeg også har noget med det at gøre hvor moden man så er.

Anmeld

26. december 2008

...

Jeg har aldrig kaldt mig selv en ung-mor. Og har heller aldrig oplevet lign.

Men altså efter "papiret" er man jo ung mor hvis man har født et barn/børn imens man var under 25 år gammel.

Anmeld

26. december 2008

Kvindemin

Fik mit barn da jeg var 18

Det er da ungt, men det er svært. For man er jo også ung når man er 25, men nogle mener ikke man er ung til at få børn, og nogle mener man er gammel når man for børn som 25 årige eller andet.

Såå

Anmeld

26. december 2008

jolu

Eva skriver:

Hvis gennemsnittet for en førstegangsfødende er næsten 30 år, så vil jeg da mene at man som 23 årig er en ung mor...
Knus Eva..

2 sjæle én tanke.... selvfølgelig er man ung mor når man er 18-20-22 eller endda 25 år......i forhold til livet som helhed.....det var typisk 80 år....

Ta' da de kommentarer med et gran salt.....jeg føler mg som en ung mor....og jeg fik Elias da jeg var 36 ......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.