starsofheaven skriver:
Har haft en oplevelse da jeg skulle med bussen, min kæreste havde bilen og det var regnvejr så var tvunget til at tage bus.. men da ejg så stiller barnevognen i bussen og sætter mig ned ved siden af, sidder der to ældre damer der rigitge snakker så jeg lyttede jo efter hvad de sagde,,, "ja der er så mange unge piger der får børn alt for tidligt" og "ja de arbejder ik og kan ik tage sig af deres børn" og en anden kommentar var " man kan ikke tage ansvar i sådan en ung alder" altså blev lidt forarvet eller havd det nu hedder.. ikke at jeg følte mig truffet absolut ikke! Jeg gør alt for min lille datter og det er mit ønske barn gennem mange mange år! har altid drømt om en pige og hun skulle hedde Josephine!
Og det fik jeg
hmmm, to tanker faldte mig ind da jeg læste dit indlæg...
du føler dig truffet fordi du er ung mor, og ældre damer kan nemt blive snæversynet...
der er jo ikke sikkert de snakkede om dig, men gjore de er det, er det sindsygt frækt!
jeg kunne være blevet så vred at jeg havde vendt mig om og sagt, ja og gamle damer tisser i bukserne når de sladre...
for tusind år siden havde man været gammel hvis man ikke havde opnået at få barn i din alder...og klarer du dig godt, så luk ørene for sladder...
jeg var 18 da jeg fik min første datter...så du er slet ikke så ung endda...
knus fra sloggi, som synes gamle damer kan være stride til tider
Anmeld