Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Maalene

Aagaard skriver:

Sikke en fantastisk dejlig oplevelse!
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til på fredag hvor vi skal til MD-scanning

Det kan jeg godt forstå - det er også helt fantastisk

Held og lykke på fredag - glæder mig til en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det gjorde jeg heller ikke, hehe.

Hvornår skal du da være brudepige?

Min jordmoder vil først snakke fødsel til næste samtale og det er d 5 juli Men jeg ville nu helst allerede snakke fødsel nu..

Det var godt

Det skal jeg den 22. oktober - så skal i skarp træning efter fødslen Kunne jo være RET fedt, hvis folk snakkede i krogene om, at man ikke kunne se på mig jeg lige har født - men nok bare ønsketænkning

Det kan jeg virkelig godt forstå... Ville også rigtig gerne have styr på det hele allerede nu, hvis jeg ventede tvillinger ligesom dig  Må håbe I bliver klogere efter den 5. juli

Bliver helt bekymret - hvad skete der for 13 år siden?  Håber du er okay søde - tænker på dig

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

hehe... jaah vi var for 10 dage siden og ska på mandag...

Det er skønt og se dem hver 14 dag....

Ja, det må være rigtig rigtig dejligt

Anmeld

10. maj 2011

Frejsmor

Tilllykke med den sunde og raske lille prinsesse søde!!!

Hvor er det dejligt at det gik godt!!

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

-Milla- skriver:

Ja, det er bare helt fantastisk, og ihhh hvor vi glæder os.
JM sagde i dag at hovedet står fast, så det er jo spændende at se hvor længe han gider at blive derinde endnu.

Det kan jeg virkelig godt forstå

Nu er der heller ikke længe til han er helt færdigbagt - så er han mere end velkommen

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Tillykke med en veloverstået scanning, det jo bare helt perfekt

Og hvor er det vildt du allerede er halvvejs, synes lige du har skrevet du var blevet gravid

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Secrets skriver:

Nu gider jeg snart ikke de her dumme MD-debatter længere, jeg bliver grøn af misundelse hver gang!  HEhe  Nej, tillykke med den dejlige lille perfekte skabning

Husker det alt for godt selv Hehe... Men i mandags, da jeg var på vej derind, var jeg glad for det ikke var blevet overstået endnu, så havde jeg stadig noget og glæde mig til - hvis du forstår

Men kan kun sige GLÆD DIG - det er SÅ fantastisk

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Tilllykke med den sunde og raske lille prinsesse søde!!!

Hvor er det dejligt at det gik godt!!

Tusind mange tak søde

Hvor er vi 2 altså bare HELDIGE

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det var godt

Det skal jeg den 22. oktober - så skal i skarp træning efter fødslen Kunne jo være RET fedt, hvis folk snakkede i krogene om, at man ikke kunne se på mig jeg lige har født - men nok bare ønsketænkning

Det kan jeg virkelig godt forstå... Ville også rigtig gerne have styr på det hele allerede nu, hvis jeg ventede tvillinger ligesom dig  Må håbe I bliver klogere efter den 5. juli

Bliver helt bekymret - hvad skete der for 13 år siden?  Håber du er okay søde - tænker på dig

Uh er bange for du ikke når og træne så hurtigt. Det er jo i "værste" fald kun 2-3 uger efter fødselen... Men vi kan håbe hun kommer til termin og bare er så sød og dejlig, at mor kan træne og sove nok fra start

Ja, for frygten for at gå tidlig i fødsel er der, så er 29+ altså sent.. Men ja, de kommer jo først midt-slut august

Min mor døde d 9. maj 98, har ikke lige ændret på den idag, så det er 13 år og 1 dag siden.

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Tillykke med en veloverstået scanning, det jo bare helt perfekt

Og hvor er det vildt du allerede er halvvejs, synes lige du har skrevet du var blevet gravid

Tusind mange tak - er også bare SÅ lykkelig

Ja, det er HELT vildt, synes virkelig også bare det er gået SÅ stærkt - men det er nu kun dejligt at tiden flyver sådan afsted

Har lige luret dit mavebillede, hvor er du bare FLOT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.