Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Så fik jeg da et lille svar på mit spørgsmål i din anden tråd  

Hvor er det dejligt at høre, at alt går som det skal, og hun udvikler sig fint.

Hihi - ikke nemt at følge med i det hele herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Perfekt søde .. såå sødt jo <3

Jaaa, er bare GLAD GLAD GLAD

Synes lige jeg har været 16 uger henne - og nu er jeg snart 21, så bare vent søde - lige om lidt er det jeres tur

Anmeld

9. maj 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Jaaa, er bare GLAD GLAD GLAD

Synes lige jeg har været 16 uger henne - og nu er jeg snart 21, så bare vent søde - lige om lidt er det jeres tur

vi skal d. 24 (; glæder mig såå meget, ja jeg går ind i uge 18 i morgen, syntes virkelig også at tiden går stærkt ... 

får du handlet ind til bebsen ? 

Anmeld

9. maj 2011

Aagaard

Maalene skriver:

Heej piger

Så har vi været inde og se vores lile vidunder igen - og alt var bare helt PERFEKT!

Hjerte, hjerne, nyre og alting var bare helt perfekt, og størrelsesmæssigt lå hun lige hvor hun skulle - termin og det hele passede og hun vejer nu 390 gram

Vi er så fantastisk glade og lykkelige og nu må det gerne bare blive september, så vi kan få vores guld i armene 

Vi fik desværre ikke så gode billeder, da hun lå med hovedet den forkerte vej og havde armene op foran hovedet - men det vigtigste var jo også, at hun havde det godt derinde

Under scanningen fik hun hikke - aldrig har jeg oplevet noget så vildt, der kunne jeg ikke holde tårerne tilbage længere

Tusind tak fordi I læste med

Sikke en fantastisk dejlig oplevelse!
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til på fredag hvor vi skal til MD-scanning

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - sorry, bare du ikke læste det højt - de kan høre dig

Ihh, snyd altså... Hehe... Jo før jeg føder, jo længere tid har jeg til at blive lækker brudepige, men hun skal helst ikke komme før uge 37, men så er hun også velkommen

Hvornår får I og vide mht. PKS, er det sådan i god tid, eller først når der er få uger tilbage?

Det gjorde jeg heller ikke, hehe.

Hvornår skal du da være brudepige?

Min jordmoder vil først snakke fødsel til næste samtale og det er d 5 juli Men jeg ville nu helst allerede snakke fødsel nu..

Anmeld

9. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja nemlig, nu tør man for alvor tro på det

Om 4 uger er der gode chancer, hvis hun skulle finde på at komme før tid - men så ud til hun hyggede sig gevaldigt derinde og ikke havde nogle planer om det

jah hun skulle jo gerne lige blive derinde et par mdr endnu.. hehe.. 

Anmeld

10. maj 2011

twinny

Maalene skriver:

Så må I da snart skulle scannes igen

hehe... jaah vi var for 10 dage siden og ska på mandag...

Det er skønt og se dem hver 14 dag....

Anmeld

10. maj 2011

-Milla-

Maalene skriver:

Ja, det var så fantastisk - nu  tør man for alvor tro på det

Haha - hvor sødt Min søster siger også det er helt fantastisk, når de hikker derinde Kunne ikke mærke hun hikkede, men var tydeligt at se på skærmen, det var så vildt altså

Men hvor bliver det bare dejligt for jer, at få ham ud  

Ja, det er bare helt fantastisk, og ihhh hvor vi glæder os.
JM sagde i dag at hovedet står fast, så det er jo spændende at se hvor længe han gider at blive derinde endnu.

Anmeld

10. maj 2011

Frøken J.

Nu gider jeg snart ikke de her dumme MD-debatter længere, jeg bliver grøn af misundelse hver gang!  HEhe  Nej, tillykke med den dejlige lille perfekte skabning

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

vi skal d. 24 (; glæder mig såå meget, ja jeg går ind i uge 18 i morgen, syntes virkelig også at tiden går stærkt ... 

får du handlet ind til bebsen ? 

Ja, det er DEJLIGT tiden går så stærkt

Uhh, hvor bliver det spændende søde - glæder mig til en update, når I kommer så langt 

Ja, det kan jeg nok ikke lyve mig fra

Vi er snart klar til hun kommer... Hihi... Hvad med dig søde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.