Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det forstår jeg godt søde - må også være ret tungt med 2 små prinsesser i maven, når du nærmer dig uge 36

Rigtig dejligt at høre med din stedmor Selvom hun aldrig kan erstatte din mor, så er jeg sikker på, hun har en stor plads i dit hjerte, ligesom hun også vil komme til at få for jeres 2 piger

Skønt din mormor ikke er ældre, så kommer dig og pigerne til at nyde hende i maaaaaange år endnu

Hemmelige planer? Det lyder helt igennem fantastisk

Det er jeg også HELT sikker på de gør søde - mon de sidder sammen med min morfar og farfar og glæder sig til den store dag kommer?

Det tror jeg i hvert fald det bliver OG SÅ ER DET MEGA VARMT.

Det er jo det, hende er vi glade for.

Det håber jeg vi gør

Ja ikke? hehe. Vi glæder os også.

Lad os håbe det, men mon ikke tiden går hurtigere for dem? De har i hvert fald noget til fælles deroppe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det tror jeg i hvert fald det bliver OG SÅ ER DET MEGA VARMT.

Det er jo det, hende er vi glade for.

Det håber jeg vi gør

Ja ikke? hehe. Vi glæder os også.

Lad os håbe det, men mon ikke tiden går hurtigere for dem? De har i hvert fald noget til fælles deroppe.

Ja, frygter virkelig en væske-fyldt krop, men det ryger heldigvis hurtigt af, hvis det bare er vand... Men ihh, det ville være træls

Jo, er nysgerrig... Hehe... Men så er det jo ikke hemmeligt mere

Det tror jeg helt sikkert

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, frygter virkelig en væske-fyldt krop, men det ryger heldigvis hurtigt af, hvis det bare er vand... Men ihh, det ville være træls

Jo, er nysgerrig... Hehe... Men så er det jo ikke hemmeligt mere

Det tror jeg helt sikkert

Ja, synes jeg bliver en flodhest i forvejen, så vil vand ikke hjælpe..

Hihi hemmeligheder er pisse irreterede.

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja, synes jeg bliver en flodhest i forvejen, så vil vand ikke hjælpe..

Hihi hemmeligheder er pisse irreterede.

Ej, du bærer det da SÅ flot søde

SLET INGEN FLODHEST OVER DIG

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ej, du bærer det da SÅ flot søde

SLET INGEN FLODHEST OVER DIG

Sig det igen om tre måneder, hehe, der kan ske rigtig meget på tre måneder, bare den sidste måned er der sket meget, så puha, jeg bliver white big mamma

Anmeld

11. maj 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Heej piger

Så har vi været inde og se vores lile vidunder igen - og alt var bare helt PERFEKT!

Hjerte, hjerne, nyre og alting var bare helt perfekt, og størrelsesmæssigt lå hun lige hvor hun skulle - termin og det hele passede og hun vejer nu 390 gram

Vi er så fantastisk glade og lykkelige og nu må det gerne bare blive september, så vi kan få vores guld i armene 

Vi fik desværre ikke så gode billeder, da hun lå med hovedet den forkerte vej og havde armene op foran hovedet - men det vigtigste var jo også, at hun havde det godt derinde

Under scanningen fik hun hikke - aldrig har jeg oplevet noget så vildt, der kunne jeg ikke holde tårerne tilbage længere

Tusind tak fordi I læste med

Hej søde lille dig!Jamen hvor lyder det jo bare fantastisk! dejlig update og lækkert billede af hende den bette

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Sig det igen om tre måneder, hehe, der kan ske rigtig meget på tre måneder, bare den sidste måned er der sket meget, så puha, jeg bliver white big mamma

Haha - det tvivler jeg STÆRKT på søde - men så må vi hjælpe hinanden med at få smidt alle kiloene bagefter

Eeej, har I beslutter jer for Isabella? Det er bare SÅ fint, og passer super smukt til Anastasia

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Hej søde lille dig!Jamen hvor lyder det jo bare fantastisk! dejlig update og lækkert billede af hende den bette

Heej søde

Ja, tror hun synes vi havde fået nok billeder af hende, for hun vendte sig om og tog hænderne op foran hovedet... Hehe... Så billedet kunne være bedre - men det ER der

Anmeld

11. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Haha - det tvivler jeg STÆRKT på søde - men så må vi hjælpe hinanden med at få smidt alle kiloene bagefter

Eeej, har I beslutter jer for Isabella? Det er bare SÅ fint, og passer super smukt til Anastasia

Det er en aftale, hehe. Men kan ikke holde til så meget med den lorte hofte.

Ja, vi kan sgu ikke lade være med, at sige bella eller Isabella, så vi har givet op, hehe.

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det er en aftale, hehe. Men kan ikke holde til så meget med den lorte hofte.

Ja, vi kan sgu ikke lade være med, at sige bella eller Isabella, så vi har givet op, hehe.

Nu når jeg tænker over det, så synes jeg også det passer bedre sammen med Anastasia Ej, hvor er det spændende altsammen altså... Hehe... Ved I så om tvilling A er Isabella eller Anastasia og det samme med tvilling B? Eller venter I og ser hvad der passer bedst til dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.