Maalene skriver:
Ja, jeg sætter projekt fødsel ind, når hun er 37 uger gammel
Men føder garanteret 10 dage over tid - men skidt pyt, så længe jeg får vores sunde og raske prinsesse, så må hun komme lige når hun vil (efter 37+0) 
Ja, lad os satse på, de er nogle dygtige små piger, som først kommer dage for PKS 
Hold da op, det er jeg rigtig ked af at høre
Det må være ekstra svært nu her, når du venter hendes 2 små børnebørn 
Hvad døde hun af, hvis man må spørge? 
Jeg håber mine længe er kommet ud 37+0, hehe. Satser på de kommer i 36. uge.
PKS er sikker først 38+0, men det gider moaren altså ikke vente på, tihi, så de skal gerne komme med AKS omkring 36. uge 
Det er en hård dag i går. Jo det er da hårdt, men har en dejlig stedmor i dag og hun skal nok udfylde bedstemor rollen overfor tøserne, så de mister ikke noget på den måde. Min mormor er også ung (lige fyldt 68), så håber og regner med, at de bruge hende til at identifisere sig i og hun kan mange gode historier med min mor, så dem nyder jeg da at høre.
Mine piger skal også vide, hvem hun var og alt det der. Der er også nogle hemmelige planer, shzz
. Er sikker på at hun et eller andet sted sidder sammen med min svingerfar, morfar og farfar og kigger ned på os og er pisse stolt. Det er deres værk ligeså meget som vores.
Hun havde kræft. Men har skrevet et dagbogs indlæg med hele historien omkring hendes død, så ind og læs det, vis du altså har tid... Nu blev det her indlæg ligesom ret langt, ups