Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Uh er bange for du ikke når og træne så hurtigt. Det er jo i "værste" fald kun 2-3 uger efter fødselen... Men vi kan håbe hun kommer til termin og bare er så sød og dejlig, at mor kan træne og sove nok fra start

Ja, for frygten for at gå tidlig i fødsel er der, så er 29+ altså sent.. Men ja, de kommer jo først midt-slut august

Min mor døde d 9. maj 98, har ikke lige ændret på den idag, så det er 13 år og 1 dag siden.

Ja, jeg sætter projekt fødsel ind, når hun er 37 uger gammel Men føder garanteret 10 dage over tid - men skidt pyt, så længe jeg får vores sunde og raske prinsesse, så må hun komme lige når hun vil (efter 37+0)

Ja, lad os satse på, de er nogle dygtige små piger, som først kommer dage for PKS

Hold da op, det er jeg rigtig ked af at høre Det må være ekstra svært nu her, når du venter hendes 2 små børnebørn

Hvad døde hun af, hvis man må spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Tusind mange tak søde

Hvor er vi 2 altså bare HELDIGE

Ååh ja vi er rigtig heldige!!! Nu er det bare om at være tålmodige og vente til september på at vores guldklumper kommer til verden, så må vi se hvem der kommer først..

Knus Channie(og bettemanden )

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

SkrukNu skriver:

Ååh ja vi er rigtig heldige!!! Nu er det bare om at være tålmodige og vente til september på at vores guldklumper kommer til verden, så må vi se hvem der kommer først..

Knus Channie(og bettemanden )

Ja, der er ikke andet for søde

Der er kun 2 dage, som skiller os ad - kunne være sjovt, hvis vi rammer samme dag

Anmeld

10. maj 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Tusind mange tak - er også bare SÅ lykkelig

Ja, det er HELT vildt, synes virkelig også bare det er gået SÅ stærkt - men det er nu kun dejligt at tiden flyver sådan afsted

Har lige luret dit mavebillede, hvor er du bare FLOT

Ja det er dejligt når tiden flyver, i hvert fald nu, vi har nok en anden holdning når de små pus endelig er kommet ud

Tusind tak Og i lige måde, var lige inde og lurer dit sidste mavebillede, der er da virkelig sket noget siden sidst

Anmeld

10. maj 2011

Frejsmor

Maalene skriver:

Ja, der er ikke andet for søde

Der er kun 2 dage, som skiller os ad - kunne være sjovt, hvis vi rammer samme dag

Nej det er jo lige det søde..

Hehe ja det kunne være lidt sjovt hvis de kom på samme dag..

Anmeld

10. maj 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Ja det er dejligt når tiden flyver, i hvert fald nu, vi har nok en anden holdning når de små pus endelig er kommet ud

Tusind tak Og i lige måde, var lige inde og lurer dit sidste mavebillede, der er da virkelig sket noget siden sidst

Haha - ja, det tror jeg faktisk du har helt ret i Så må de helst ikke blive store

Tusind tak Ja, det går stærkt nu synes jeg... Hehe...

Anmeld

10. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, jeg sætter projekt fødsel ind, når hun er 37 uger gammel Men føder garanteret 10 dage over tid - men skidt pyt, så længe jeg får vores sunde og raske prinsesse, så må hun komme lige når hun vil (efter 37+0)

Ja, lad os satse på, de er nogle dygtige små piger, som først kommer dage for PKS

Hold da op, det er jeg rigtig ked af at høre Det må være ekstra svært nu her, når du venter hendes 2 små børnebørn

Hvad døde hun af, hvis man må spørge?

Jeg håber mine længe er kommet ud 37+0, hehe. Satser på de kommer i 36. uge.

PKS er sikker først 38+0, men det gider moaren altså ikke vente på, tihi, så de skal gerne komme med AKS omkring 36. uge

Det er en hård dag i går. Jo det er da hårdt, men har en dejlig stedmor i dag og hun skal nok udfylde bedstemor rollen overfor tøserne, så de mister ikke noget på den måde. Min mormor er også ung (lige fyldt 68), så håber og regner med, at de bruge hende til at identifisere sig i og hun kan mange gode historier med min mor, så dem nyder jeg da at høre.

Mine piger skal også vide, hvem hun var og alt det der. Der er også nogle hemmelige planer, shzz . Er sikker på at hun et eller andet sted sidder sammen med min svingerfar, morfar og farfar og kigger ned på os og er pisse stolt. Det er deres værk ligeså meget som vores.

Hun havde kræft. Men har skrevet et dagbogs indlæg med hele historien omkring hendes død, så ind og læs det, vis du altså har tid... Nu blev det her indlæg ligesom ret langt, ups

Anmeld

10. maj 2011

Mauser.

Maalene skriver:

Ja, det er DEJLIGT tiden går så stærkt

Uhh, hvor bliver det spændende søde - glæder mig til en update, når I kommer så langt 

Ja, det kan jeg nok ikke lyve mig fra

Vi er snart klar til hun kommer... Hihi... Hvad med dig søde?

Vi har også handlet lidt forskelligt søde (; pudslekommode, vugge, tøj mm  hyggeligt er det jo at gå og indrette smiler .. 

Har du set mit billede jeg har lagt ind ? 

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jeg håber mine længe er kommet ud 37+0, hehe. Satser på de kommer i 36. uge.

PKS er sikker først 38+0, men det gider moaren altså ikke vente på, tihi, så de skal gerne komme med AKS omkring 36. uge

Det er en hård dag i går. Jo det er da hårdt, men har en dejlig stedmor i dag og hun skal nok udfylde bedstemor rollen overfor tøserne, så de mister ikke noget på den måde. Min mormor er også ung (lige fyldt 68), så håber og regner med, at de bruge hende til at identifisere sig i og hun kan mange gode historier med min mor, så dem nyder jeg da at høre.

Mine piger skal også vide, hvem hun var og alt det der. Der er også nogle hemmelige planer, shzz . Er sikker på at hun et eller andet sted sidder sammen med min svingerfar, morfar og farfar og kigger ned på os og er pisse stolt. Det er deres værk ligeså meget som vores.

Hun havde kræft. Men har skrevet et dagbogs indlæg med hele historien omkring hendes død, så ind og læs det, vis du altså har tid... Nu blev det her indlæg ligesom ret langt, ups

Det forstår jeg godt søde - må også være ret tungt med 2 små prinsesser i maven, når du nærmer dig uge 36

Rigtig dejligt at høre med din stedmor Selvom hun aldrig kan erstatte din mor, så er jeg sikker på, hun har en stor plads i dit hjerte, ligesom hun også vil komme til at få for jeres 2 piger

Skønt din mormor ikke er ældre, så kommer dig og pigerne til at nyde hende i maaaaaange år endnu

Hemmelige planer? Det lyder helt igennem fantastisk

Det er jeg også HELT sikker på de gør søde - mon de sidder sammen med min morfar og farfar og glæder sig til den store dag kommer?

Anmeld

11. maj 2011

Maalene

Mulleunge skriver:

Vi har også handlet lidt forskelligt søde (; pudslekommode, vugge, tøj mm  hyggeligt er det jo at gå og indrette smiler .. 

Har du set mit billede jeg har lagt ind ? 

Dejligt søde Jaaa, det er så skønt at gå og kigge på alt det hele - kan ikke tage ind i byen uden og komme hjem med noget til prinsessen  

Nej, vil jeg kigge med det samme søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.