Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Nu når jeg tænker over det, så synes jeg også det passer bedre sammen med Anastasia Ej, hvor er det spændende altsammen altså... Hehe... Ved I så om tvilling A er Isabella eller Anastasia og det samme med tvilling B? Eller venter I og ser hvad der passer bedst til dem?

Det er jo også det.

Jamen ligner de fuldstædig hinanden, så bliver a Anastasia og b Isabella. Men for de hver deres hårfarve, så bliver den med mørk hår Anastasia og den med lyst Isabella. Så det ved vi først når de er ude.

Holder i fast i josefine eller er det skiftet ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det er jo også det.

Jamen ligner de fuldstædig hinanden, så bliver a Anastasia og b Isabella. Men for de hver deres hårfarve, så bliver den med mørk hår Anastasia og den med lyst Isabella. Så det ved vi først når de er ude.

Holder i fast i josefine eller er det skiftet ud?

Uhh, det bliver spændende at se, hvem de ligner, om de ligner hinanden og alt det, når de så kommer ud

Vi ved det ikke helt, tror vi vil se hvad hun ligner, når hun kommer ud, men kan mærke det stresser mig lidt, at vi ikke har et navn klar, eller hvad man skal sige

Anmeld

15. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh, det bliver spændende at se, hvem de ligner, om de ligner hinanden og alt det, når de så kommer ud

Vi ved det ikke helt, tror vi vil se hvad hun ligner, når hun kommer ud, men kan mærke det stresser mig lidt, at vi ikke har et navn klar, eller hvad man skal sige

Ja det gør det

Okay, håber da ikke det går dig for meget på, sådan er det for mange, det med navnet ikke er helt klart.

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Heej piger

Så har vi været inde og se vores lile vidunder igen - og alt var bare helt PERFEKT!

Hjerte, hjerne, nyre og alting var bare helt perfekt, og størrelsesmæssigt lå hun lige hvor hun skulle - termin og det hele passede og hun vejer nu 390 gram

Vi er så fantastisk glade og lykkelige og nu må det gerne bare blive september, så vi kan få vores guld i armene 

Vi fik desværre ikke så gode billeder, da hun lå med hovedet den forkerte vej og havde armene op foran hovedet - men det vigtigste var jo også, at hun havde det godt derinde

Under scanningen fik hun hikke - aldrig har jeg oplevet noget så vildt, der kunne jeg ikke holde tårerne tilbage længere

Tusind tak fordi I læste med

Dejligt, at læse det går godt søde 

Hvordan har du det ellers sådan generelt under graviditeten? Går det ok? 

Knus 

Anmeld

17. maj 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Dejligt, at læse det går godt søde 

Hvordan har du det ellers sådan generelt under graviditeten? Går det ok? 

Knus 

Ja, bortset fra en omgang bækkenløsning som generer nattesøvnen noget så grusomt - så har jeg det godt, og det har lillepigen heldigvis også - og det er jo det vigtigste

Hvordan står det til hos jer søde? Tænker meget på jer

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Ja, bortset fra en omgang bækkenløsning som generer nattesøvnen noget så grusomt - så har jeg det godt, og det har lillepigen heldigvis også - og det er jo det vigtigste

Hvordan står det til hos jer søde? Tænker meget på jer

øv det er da også træls for dig 

Jamen jeg testede positiv i påsken, men begyndte at styrt bløde 5 dage senere 

Det har været hårdt... Men der er jo kun en vej og det er frem!!! suk...

Anmeld

17. maj 2011

Maalene

CmarianN skriver:

øv det er da også træls for dig 

Jamen jeg testede positiv i påsken, men begyndte at styrt bløde 5 dage senere 

Det har været hårdt... Men der er jo kun en vej og det er frem!!! suk...

Åhh nej søde

Det er gået min næse fuldstændig forbi...

Eeej, det er jeg virkelig virkelig ked af at høre - det er da bare så uretfærdigt som noget kan være

Eej, hvor jeg håber I får en positiv test igen næste måned, vil jeg ihvertfald håbe og bede for

Anmeld

17. maj 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Åhh nej søde

Det er gået min næse fuldstændig forbi...

Eeej, det er jeg virkelig virkelig ked af at høre - det er da bare så uretfærdigt som noget kan være

Eej, hvor jeg håber I får en positiv test igen næste måned, vil jeg ihvertfald håbe og bede for

Tak skal du have 

Jeg har test dag om 6 dage, men denne gang føler jeg INTET i min krop, så mit håb er lig 0 ligenu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.