Update på MD-scanning i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Maalene

SommerBlomst skriver:

uhhh hvor er det fantastisk vildt søde - det er jeres lille pige lige der på billedet  det er så utroligt - nu begynder jeg os og tude

Århh - hvor er du bare sød

Ja, det er helt surealistisk at tænke på - kan slet ikke fatte, at vi om lidt over 4 måneder er forældre til en lille pige

Håber du har det rigtig rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

Hehe.. vi har været til tidlig MD.  Men vi er jo hele tiden til scanning... '

Det er vidst gået forbi mig... Hehe... Heller ikke nemt at finde rundt på alle herinde

Går ud fra alt også var som det skulle være med jeres to baby-boys Så fantastisk altså

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Tillykke med den gode scanning

Uhh hun bliver en perfekt lille pige, med langt smuk hår og mange der elsker hende

Anmeld

9. maj 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, vi fik og vide, at vi skulle være rigtig glade og tilfredse - og det skal jeg lige love for vi er

Hehe det er nemlig rigtig dejligt at gå fra en MD scanning med den besked om at Baby har det godt og trives.. 

Anmeld

9. maj 2011

twinny

Maalene skriver:

Det er vidst gået forbi mig... Hehe... Heller ikke nemt at finde rundt på alle herinde

Går ud fra alt også var som det skulle være med jeres to baby-boys Så fantastisk altså

hehe... Nej det er jo det.... Men det er vel snart en måned siden vi var det... for de er to basser der slås.....

Anmeld

9. maj 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Tillykke med den gode scanning

Uhh hun bliver en perfekt lille pige, med langt smuk hår og mange der elsker hende

Haha - sjovt du siger det, har sagt til min kæreste, at hvis hun nogensinde kommer og siger, at hun vil være korthåret, så får hun ikke lov Ej, skal jeg selvfølgelig ikke bestemme, men ville jeg gerne

Men I får også 2 helt igennem perfekte små piger

Glæder mig sådan til at se dem (og min egen self)

Anmeld

9. maj 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hehe det er nemlig rigtig dejligt at gå fra en MD scanning med den besked om at Baby har det godt og trives.. 

Ja nemlig, nu tør man for alvor tro på det

Om 4 uger er der gode chancer, hvis hun skulle finde på at komme før tid - men så ud til hun hyggede sig gevaldigt derinde og ikke havde nogle planer om det

Anmeld

9. maj 2011

Maalene

Baby-støv skriver:

hehe... Nej det er jo det.... Men det er vel snart en måned siden vi var det... for de er to basser der slås.....

Så må I da snart skulle scannes igen

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Haha - sjovt du siger det, har sagt til min kæreste, at hvis hun nogensinde kommer og siger, at hun vil være korthåret, så får hun ikke lov Ej, skal jeg selvfølgelig ikke bestemme, men ville jeg gerne

Men I får også 2 helt igennem perfekte små piger

Glæder mig sådan til at se dem (og min egen self)

Jeg har det på samme måde. Jeg blev altid klippet korthåret som lille og jeg HADE det, så mine tøser må selv bestemme Dog helt langt

Jeg håber og regner med, at vi ser mine først, tror et er en unfair kamp

Anmeld

9. maj 2011

Najsen86

Dejligt hun har det godt i hulen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.