Har fået bevilliget brystreduktion :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

Wimmie

Tillykke - er glad på dine vejne 

Jeg har selv døjet med rygproblemer siden jeg var 12-13 år og fik mine bryster løftet og reduceret for et par år siden. Jeg er simpelthen lykkelig for at jeg gjorde det - jeg havde ingen problemer med at få henvisningen og var faktisk lidt træt af at jeg ikke fik det gjort for mange år siden.

Jeg ved heller ikke endnu om jeg kan amme, men det er jo den risiko man løber - jeg prioriterede at kunne bære rundt på mit barn frem for amning

Desuden; hvis man googler "hængebryster af at amme", så vil man kunne læse adskillige steder at det er en myte; amning i sig selv giver ikke hængebryster; det gør tyngdekraft og tidens tand. De fleste vil få "lange bryster" med årene - men jo mindre de er, jo mindre vil de jo hænge og tynge ned

Er sikker på at du bliver glad for reslutatet og du skal være velkommen til at skrive til mig hvis der er noget du vil vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Argh nogle dumme læger altså..

Jeg fik bare at vide, at det måske kunne give problemer i forbindelse med amning.

Jeg var også kun 20 år, da jeg fik det gjort. Og jeg insisterede.

Jeg fik fjernet ca 500 ml fra hvert bryst .. Det lyder egentlig helt vildt, når jeg skriver sådan.

Det gjorde jeg osse til sidst  

Ja det lyder HELT vildt, 500 ml  HVor store var de før, hvis jeg må få det af vide  ?

Anmeld

9. maj 2011

Gaia

Lone H. skriver:

Tak  

Jamen jeg bruger en 75 J der er for lille, men det er den størreste vi kan finde som jeg kan li, uden de bliver mormor agtige og meget dyre  

Det er da træls at du skal gå i en bh der er for lille, men kan også godt forstå du ikke har lyst til at gå i mormor-bh. Håber da du hurtigst kommer til, så du kan få den barm du gerne vil.

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Lone H. skriver:

1 uge efter jeg var ved lægen havde jeg en tid på Vejle sygehus, og derefter gik der lidt over en månede hvor jeg var til nogle undersøgelser og til fysiterupeut (staves ?) for at se om det kunne hjælpe, og det kunne de selvfølgelig ikke  

Nej det er ikke sjovt at have store bryster når de volder en smerter og meget besvær  

Det er hurtigt.. Hvor godt!

Hvornår skal du din date med kniven finde sted?

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Wimmie skriver:

Tillykke - er glad på dine vejne 

Jeg har selv døjet med rygproblemer siden jeg var 12-13 år og fik mine bryster løftet og reduceret for et par år siden. Jeg er simpelthen lykkelig for at jeg gjorde det - jeg havde ingen problemer med at få henvisningen og var faktisk lidt træt af at jeg ikke fik det gjort for mange år siden.

Jeg ved heller ikke endnu om jeg kan amme, men det er jo den risiko man løber - jeg prioriterede at kunne bære rundt på mit barn frem for amning

Desuden; hvis man googler "hængebryster af at amme", så vil man kunne læse adskillige steder at det er en myte; amning i sig selv giver ikke hængebryster; det gør tyngdekraft og tidens tand. De fleste vil få "lange bryster" med årene - men jo mindre de er, jo mindre vil de jo hænge og tynge ned

Er sikker på at du bliver glad for reslutatet og du skal være velkommen til at skrive til mig hvis der er noget du vil vide

Tak   skal nok skrive hvis jeg har spørgsmål

Ja, det var os det jeg fik af vide på sygehuset, nogle får lidt fladere bryster af amning, men mine voksere og voksere

Det med at amme, hvis jeg kan amme så vil jeg det, og hvis ikke jamen så er der så meget andet den dag i dag at det kunne få i stedet  

Men jeg glæder mig til at få alle smerterne væk !

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Lone H. skriver:

Jeg har fået af vide at mange ikke kan amme bagefter men hvis jeg kan amme så gør jeg det  

Sådan havde jeg det også kunne jeg amme så var det fint men kunne jeg ikke jamen så var det sådan det var.

Ved ikke om der er forskel på hvordan de gør det - men ham der operede mig i sin tid - valgte ikke at skære de der tråde ( eller hvad de hedder ) over til brystvorten.

Troede faktisk heller ikke jeg kunne amme så havde som dig - lykkes det så fint men eller ja så var der flasken.

Så blev meget overrasket - havde nok heller ikke så meget mælk som første gang men nok til at han kunne bliver amme fuldt ud.

Startede med halv amning & ½ flaske og efter 14 dage fik han kun bryst.

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Gaia skriver:

Det er da træls at du skal gå i en bh der er for lille, men kan også godt forstå du ikke har lyst til at gå i mormor-bh. Håber da du hurtigst kommer til, så du kan få den barm du gerne vil.

Håber jeg os

Ja det er rigtig træls, men har bare ikke 600 kr minimum til en BH, og har os behov for at stadig føle mig sexet  

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Lone H. skriver:

Det gjorde jeg osse til sidst  

Ja det lyder HELT vildt, 500 ml  HVor store var de før, hvis jeg må få det af vide  ?

Det må du skam gerne vide. Det var jo bare bryster, ..

Jamen jeg var en af dem, der købte bh'er i H&M, eller føtex, fordi de i en rigtig undertøjsbutik, var HAMMER dyre. Så jeg købte bare den størrelse jeg troede passede. Jeg "brugte" E-F  skål.

Nu bruger jeg en stor B - eller lille C skål.

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Shibby skriver:

Det er hurtigt.. Hvor godt!

Hvornår skal du din date med kniven finde sted?

det ved jeg ikke endnu venter spændt på Posten kommer med Brev, så jeg kan finde ud af hvor jeg skal få det gjort !

Ja det gik stærkt men tror det har lidt at gøre med at det er her det er  

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

bullerbassen skriver:

Sådan havde jeg det også kunne jeg amme så var det fint men kunne jeg ikke jamen så var det sådan det var.

Ved ikke om der er forskel på hvordan de gør det - men ham der operede mig i sin tid - valgte ikke at skære de der tråde ( eller hvad de hedder ) over til brystvorten.

Troede faktisk heller ikke jeg kunne amme så havde som dig - lykkes det så fint men eller ja så var der flasken.

Så blev meget overrasket - havde nok heller ikke så meget mælk som første gang men nok til at han kunne bliver amme fuldt ud.

Startede med halv amning & ½ flaske og efter 14 dage fik han kun bryst.

Okay  

Hvor stor var nr 1 da du fik reduceret brysterne ?

Julie vil jo være mellem 1 år ( som hun er nu ) og 2 år tænker lidt ang. Med at har fået af vide at man ikke må løfte noget særlig tungt og ikke må dyrke motion og sådn i nogle uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.