Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor dejligt søde.. Husk at del..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja. skriver: Forstår jeg godt, udsigten til at slippe af med smerterne må være en befrielse
Forstår jeg godt, udsigten til at slippe af med smerterne må være en befrielse
Ja MEGET ! og også tankerne om at vi var nød til at bruge vores opsparing på det
Lone H. skriver: Jeg har ENDELIG fået min bevillig på at jeg kan få mine bryster reduceret efter 4 års kamp med lægerne, Og efter jeg har født er det blevet værre og værre i min ryg, nakke og skuldrere og til sidst sagde min læge at nu skulle jeg altså have det gjort, fordi det gør så ondt, så jeg skal afsted til en samtale med dem og hvor meget mindre de skal være og hvornår det skal gøres så wee nu kan jeg se frem til at de bliver mindre !! Vil bare li ud med min glæde
Jeg har ENDELIG fået min bevillig på at jeg kan få mine bryster reduceret efter 4 års kamp med lægerne, Og efter jeg har født er det blevet værre og værre i min ryg, nakke og skuldrere og til sidst sagde min læge at nu skulle jeg altså have det gjort, fordi det gør så ondt, så jeg skal afsted til en samtale med dem og hvor meget mindre de skal være og hvornår det skal gøres så wee nu kan jeg se frem til at de bliver mindre !!
Vil bare li ud med min glæde
Eiii...tillykke, hvor er det bare fedt for dig...lå sammen med en pige da jeg fik brystløft og hun fik løft og reduktion, det blev bare så fint..(ligesom mit...) Hvor skal du have lavet det henne?
MissGeoh skriver: Hvor dejligt søde.. Husk at del..
Har sagt at jeg bare tager dig med ind og siger at du skal have noget af det de tager fra mig
Lone H. skriver: Har sagt at jeg bare tager dig med ind og siger at du skal have noget af det de tager fra mig
Yay.. Glæder mig allerede søde..
Eva. skriver: Eiii...tillykke, hvor er det bare fedt for dig...lå sammen med en pige da jeg fik brystløft og hun fik løft og reduktion, det blev bare så fint..(ligesom mit...) Hvor skal du have lavet det henne?
Tak
Jamen det ved jeg ikke endnu, var til samtale igen på sygehuset her i fredags og der fik jeg af vide at det var blevet bevilliget og jeg lige skulle vente på et brev fra dem af og så kunne jeg finde ud af det derefter men tror det bliver her ert sted i trekantsområdet
Hvor er det fedt søde... Forstår godt du glæder dig, og det skulle bare give så meget frihed. Min søster har fået sine ordnet. Du kan nok ikke amme hvis i skal have flere børn, men amning stillet op mod rygproblemer, så er det vidst en lille pris at betale hvis der skulle være lukket...
Men hold op en fed nyhed
Lone H. skriver: Tak Jamen det ved jeg ikke endnu, var til samtale igen på sygehuset her i fredags og der fik jeg af vide at det var blevet bevilliget og jeg lige skulle vente på et brev fra dem af og så kunne jeg finde ud af det derefter men tror det bliver her ert sted i trekantsområdet
Spændende...kan se du kun har et barn, har du overvejet hvis du skal have flere børn, hvad det så kan gøre ved løft og reduktion?
Tillykke! Hvor fedt!
Hvor fedt søde.
Det bliver du glad for.
Jeg fik selv gjort det, da jeg var 20 år. Pga min sport, og smerter i nakken. Og jeg har aldrig fortrudt.
Men puha, 4 års kamp, det lyder uretfærdigt. Jeg skulle ikke kæmpe for det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128