Har fået bevilliget brystreduktion :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

bullerbassen

Lone H. skriver:

Tak 

Hvor meget fik du dem forminsket ?? 

Åh kan ski ikke huske det helt korrekt.

Men mener jeg fik fjernet omkring 300 g pr. bryst gik fra G skål til C/D skål ( 70 omkreds )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Spændende...kan se du kun har et barn, har du overvejet hvis du skal have flere børn, hvad det så kan gøre ved løft og reduktion?

.. Jeg fik det gjort da jeg var 20 år.. Og kunne desværre ikke amme.

Men fortryder nu ikke. Kunne ikke udleve min sport, før det var gjort.

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

VIPpigen skriver:

Hvor er det fedt søde... Forstår godt du glæder dig, og det skulle bare give så meget frihed. Min søster har fået sine ordnet. Du kan nok ikke amme hvis i skal have flere børn, men amning stillet op mod rygproblemer, så er det vidst en lille pris at betale hvis der skulle være lukket...

Men hold op en fed nyhed

det er præcis derfor at lægerne ikke har ville sende mig videre dengang pga jeg kun var 17 første gang jeg klarede over dem, og her de sidste mange måneder har det været pga Julie og fordi de troede at jeg ville have flere børn nu  

Men hvis jeg ikke kan amme næste gang, jamen så er det ikke verdensundergang, for vil som sagt heller af med smerterne  

Ja da jeg fik det af vide blev jeg os bare rigtigt glad  

Anmeld

9. maj 2011

Aves.

lisesp83 skriver:

.. Jeg fik det gjort da jeg var 20 år.. Og kunne desværre ikke amme.

Men fortryder nu ikke. Kunne ikke udleve min sport, før det var gjort.

Ok..jeg tænkte nu også mest på at brysterne blev lange igen.. men de bliver selvfølgelig aldrig store igen...

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

VIPpigen skriver:

Hvor er det fedt søde... Forstår godt du glæder dig, og det skulle bare give så meget frihed. Min søster har fået sine ordnet. Du kan nok ikke amme hvis i skal have flere børn, men amning stillet op mod rygproblemer, så er det vidst en lille pris at betale hvis der skulle være lukket...

Men hold op en fed nyhed

Det kan lade sig gøre om amme  jeg er blevet reduceret for ca 8 år siden. Og har siden fåer Silas på 1½ år og han er blevet fuldammet til han var 6 måneder. Men nogen kan ikke men det kan for andre lade sig gøre

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Eva. skriver:

Spændende...kan se du kun har et barn, har du overvejet hvis du skal have flere børn, hvad det så kan gøre ved løft og reduktion?

Ja har snakket meget med dem om det da jeg er jo har Julie og stadig er ung, så ved godt de kan løsne sig noget, og jeg nok aldrig kommer til at amme igen, men Jeg vil meget heller det end have smerter hver dag  

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Shibby skriver:

Tillykke! Hvor fedt!

Tak 

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Lone H. skriver:

det er præcis derfor at lægerne ikke har ville sende mig videre dengang pga jeg kun var 17 første gang jeg klarede over dem, og her de sidste mange måneder har det været pga Julie og fordi de troede at jeg ville have flere børn nu  

Men hvis jeg ikke kan amme næste gang, jamen så er det ikke verdensundergang, for vil som sagt heller af med smerterne  

Ja da jeg fik det af vide blev jeg os bare rigtigt glad  

Jeg har ammet Silas fuldt ud til han var 6 måneder så det kan lade sig gøre - ikke at det er det der skal være den afgørende grund.

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Eva. skriver:

Ok..jeg tænkte nu også mest på at brysterne blev lange igen.. men de bliver selvfølgelig aldrig store igen...

Tværtimod da. Mine er mindre end da jeg fik dem opereret.  Overvejer nu silikone

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Hvor fedt søde.

Det bliver du glad for.

Jeg fik selv gjort det, da jeg var 20 år. Pga min sport, og smerter i nakken. Og jeg har aldrig fortrudt.

Men puha, 4 års kamp, det lyder uretfærdigt. Jeg skulle ikke kæmpe for det.

tak søde  

Ja kom ind første gang som 17 årige der ind og klagerede over smerterne, og der må de jo selvfølgelig ikke gøre noget, og siden der har de bare sagt at nu måtte vi lige se på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.