Har fået bevilliget brystreduktion :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

LRJ

bullerbassen skriver:

Tobias & Oliver ( tvillinger ) var mener omkring 1½ år da jeg fik det gjordt. Og kunne ikke løfte dem men de forstod faktisk hurtigt at mor var " syg " så ikke kunne. Kan huske at det gik langt bedre med dem end jeg havde regnet med.

Okay håber Julie bliver sådan os, tak for svaret  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

bullerbassen

Lone H. skriver:

Okay håber Julie bliver sådan os, tak for svaret  

Selv tak og pøj pøj med det

Anmeld

9. maj 2011

Winnie

Lone H. skriver:

Ja endelig ! hehe 

Ih hvor fedt for dig søde, stort tillykke, 

Anmeld

9. maj 2011

Kamulla

Tillykke.. jeg fik det selv bivilliget i efteråret, og skal opereres efter min sidste eksamen... 

Anmeld

9. maj 2011

VIPpigen

bullerbassen skriver:

Det ved jeg godt - ville såment også bare fortælle at for nogen lykkes det bl.a mig. Så det var ikke fordi jeg ville så tvivl ved du du siger..

Troede nu heller ikke jeg kunne, netop fordi jeg have hørt det samme. Så det var nu mere ment til TS at muligheden er der.

Hihi... Bare vi er enige, og det er da klart et stort + at kunne amme efter sådan en operation. Og dejligt at vide der er nogen der ikke høre inde under denne der - >>Kan ikke<< Kategori

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Winnie skriver:

Ih hvor fedt for dig søde, stort tillykke, 

Ih TAK søde

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Sallisørøver skriver:

Tillykke.. jeg fik det selv bivilliget i efteråret, og skal opereres efter min sidste eksamen... 

Tak  

Anmeld

11. maj 2011

komodo

Tillykke, jeg arbejder selv frem imod det samme.

Må jeg være så fræk at spørge hvad størrelse de har??, bare for at høre om jeg har en chance for at de vil godkende mig

Anmeld

11. maj 2011

LRJ

komodo skriver:

Tillykke, jeg arbejder selv frem imod det samme.

Må jeg være så fræk at spørge hvad størrelse de har??, bare for at høre om jeg har en chance for at de vil godkende mig

Lige nu render jeg rundt i en str 75J som er for lille, da jeg ikke har råd til at købe større størrelse der prisen jo bliver dyrere jo størrere det er :/
du os for det bevilliget da det er mange penge selv at skulle punge ud med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.