Har fået bevilliget brystreduktion :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

lisesp83

bullerbassen skriver:

Jeg har ammet Silas fuldt ud til han var 6 måneder så det kan lade sig gøre - ikke at det er det der skal være den afgørende grund.

Ja, man skal ikke lade sig skræmme. For amning kan lade sig gøre. .

Bare ikke hos mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

LRJ

bullerbassen skriver:

Åh kan ski ikke huske det helt korrekt.

Men mener jeg fik fjernet omkring 300 g pr. bryst gik fra G skål til C/D skål ( 70 omkreds )

Okay det var os meget

Anmeld

9. maj 2011

LBK

Lone H. skriver:

Jeg har ENDELIG fået min bevillig på at jeg kan få mine bryster reduceret efter 4 års kamp med lægerne, Og efter jeg har født er det blevet værre og værre i min ryg, nakke og skuldrere og til sidst sagde min læge at nu skulle jeg altså have det gjort, fordi det gør så ondt, så jeg skal afsted til en samtale med dem og hvor meget mindre de skal være og hvornår det skal gøres    så wee nu kan jeg se frem til at de bliver mindre !!  

Vil bare li ud med min glæde  

Stort Tillykke..

Er selv blevet opereret så forstår så ganske meget hvorfor du er glad...

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

bullerbassen skriver:

Jeg har ammet Silas fuldt ud til han var 6 måneder så det kan lade sig gøre - ikke at det er det der skal være den afgørende grund.

Jeg har fået af vide at mange ikke kan amme bagefter men hvis jeg kan amme så gør jeg det  

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Lone H. skriver:

tak søde  

Ja kom ind første gang som 17 årige der ind og klagerede over smerterne, og der må de jo selvfølgelig ikke gøre noget, og siden der har de bare sagt at nu måtte vi lige se på det  

Det er sku dårligt af dem, de skal sku tage smerter alvorligt.

Du blir glad for det.

Jeg kunne så ikke amme, men har egentlig aldrig tænkt over det, på en negativ måde. For jeg slap af med mine smerter, og det var det bedste for mig.

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

L_K skriver:

Stort Tillykke..

Er selv blevet opereret så forstår så ganske meget hvorfor du er glad...

Tak  

Anmeld

9. maj 2011

Shibby

Fra din læge sendte en henvisning til du blev undersøgt-hvor lang tid gik der?

Fra du blev undersøgt af det sted du fik henvisning til og til du fik nyheden-hvor lang tid gik der så?

Jeg var nemlig ved læge sidste uge ang det samme,hun sendte nogle papire til en klinik som så skal godkende eller afvise mig. Jeg . Det sucks at have Eskåls bryster hvis det eneste man får ud af det er smerter og problemer med træning eller man føler ubehag over folk glor i svømmehaller eller i omklædningsrumme ect. Håber snart jeg får svar på om de vil have mig til samtale eller hvad der skal ske! Jeg er mega misundelig på dine vejne  

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Det er sku dårligt af dem, de skal sku tage smerter alvorligt.

Du blir glad for det.

Jeg kunne så ikke amme, men har egentlig aldrig tænkt over det, på en negativ måde. For jeg slap af med mine smerter, og det var det bedste for mig.

Ja men det har de bare ikke gjort en af gangene fik jeg os af vide at jeg som 20-årige slet ikke kunne få lov, fordi jeg stadig kunne blive mor, Men det vidste jeg ikke passede, så fik en anden læge og hun tøvede ikke med at henvise mig til sygehuset  

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Shibby skriver:

Fra din læge sendte en henvisning til du blev undersøgt-hvor lang tid gik der?

Fra du blev undersøgt af det sted du fik henvisning til og til du fik nyheden-hvor lang tid gik der så?

Jeg var nemlig ved læge sidste uge ang det samme,hun sendte nogle papire til en klinik som så skal godkende eller afvise mig. Jeg . Det sucks at have Eskåls bryster hvis det eneste man får ud af det er smerter og problemer med træning eller man føler ubehag over folk glor i svømmehaller eller i omklædningsrumme ect. Håber snart jeg får svar på om de vil have mig til samtale eller hvad der skal ske! Jeg er mega misundelig på dine vejne  

1 uge efter jeg var ved lægen havde jeg en tid på Vejle sygehus, og derefter gik der lidt over en månede hvor jeg var til nogle undersøgelser og til fysiterupeut (staves ?) for at se om det kunne hjælpe, og det kunne de selvfølgelig ikke  

Nej det er ikke sjovt at have store bryster når de volder en smerter og meget besvær  

Anmeld

9. maj 2011

lisesp83

Lone H. skriver:

Ja men det har de bare ikke gjort en af gangene fik jeg os af vide at jeg som 20-årige slet ikke kunne få lov, fordi jeg stadig kunne blive mor, Men det vidste jeg ikke passede, så fik en anden læge og hun tøvede ikke med at henvise mig til sygehuset  

Argh nogle dumme læger altså..

Jeg fik bare at vide, at det måske kunne give problemer i forbindelse med amning.

Jeg var også kun 20 år, da jeg fik det gjort. Og jeg insisterede.

Jeg fik fjernet ca 500 ml fra hvert bryst .. Det lyder egentlig helt vildt, når jeg skriver sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.