Har fået bevilliget brystreduktion :D !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Det må du skam gerne vide. Det var jo bare bryster, ..

Jamen jeg var en af dem, der købte bh'er i H&M, eller føtex, fordi de i en rigtig undertøjsbutik, var HAMMER dyre. Så jeg købte bare den størrelse jeg troede passede. Jeg "brugte" E-F  skål.

Nu bruger jeg en stor B - eller lille C skål.

Hehe der er jo nogle der ikke bryder sig om at snakke om dem  

min mor bliver os ved med at hive mig i bilka og så skal jeg have alle mulige bh'er men de sidder bare ikke godt, og derfor valgte jeg at gå i Change ( har os været i Femilet, triumf, men der kunne jeg ikke være i bh'erne inde) men der sad de bare meget bedre, dog er de lidt for små 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

lisesp83

Lone H. skriver:

Hehe der er jo nogle der ikke bryder sig om at snakke om dem  

min mor bliver os ved med at hive mig i bilka og så skal jeg have alle mulige bh'er men de sidder bare ikke godt, og derfor valgte jeg at gå i Change ( har os været i Femilet, triumf, men der kunne jeg ikke være i bh'erne inde) men der sad de bare meget bedre, dog er de lidt for små 

Jeg har ikke noget imod, at snakke om dem.

Jeg købte dem fra føtex, de sad faktisk godt. Men jeg tror nu, at jeg købte de forkerte str dengang. Jeg ville bare ikke give 500-600 kr for en kæmpe bedstemor bh.

Nu er der ingen problemer, det er så meget nemmere, at finde sexede - flotte bh'er, som sidder perfekt - og som er til at betale.

Du kan altid skrive - også privat, hvis du har ? eller bare gerne vil snakke om det.

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

lisesp83 skriver:

Jeg har ikke noget imod, at snakke om dem.

Jeg købte dem fra føtex, de sad faktisk godt. Men jeg tror nu, at jeg købte de forkerte str dengang. Jeg ville bare ikke give 500-600 kr for en kæmpe bedstemor bh.

Nu er der ingen problemer, det er så meget nemmere, at finde sexede - flotte bh'er, som sidder perfekt - og som er til at betale.

Du kan altid skrive - også privat, hvis du har ? eller bare gerne vil snakke om det.

Jeg Glæder mig os til at jeg kan købe sexede bh'er igen  

Jeg giver 400 med Rabat ved change det er osse mange penge, og derfor har jeg ikke særlig mange bh'er, har 2  

Det skal jeg nok huske søde

Anmeld

9. maj 2011

VIPpigen

bullerbassen skriver:

Det kan lade sig gøre om amme  jeg er blevet reduceret for ca 8 år siden. Og har siden fåer Silas på 1½ år og han er blevet fuldammet til han var 6 måneder. Men nogen kan ikke men det kan for andre lade sig gøre

Skrev heller ikke hun ikke ville kunne amme, skrev hun nok ikke ville kunne, men som du selv siger så er der nogen der kan... Min søster fik en reduktion og brystløft, da de ellers stadig ville hænge, og så har hun helt indadvendte brystvorter, så hun ville ikke kunne amme lige meget hvad, men flaskebørn har det jo også godt den dag i dag

Anmeld

9. maj 2011

SussieThyssen

Lone H. skriver:

Jeg har ENDELIG fået min bevillig på at jeg kan få mine bryster reduceret efter 4 års kamp med lægerne, Og efter jeg har født er det blevet værre og værre i min ryg, nakke og skuldrere og til sidst sagde min læge at nu skulle jeg altså have det gjort, fordi det gør så ondt, så jeg skal afsted til en samtale med dem og hvor meget mindre de skal være og hvornår det skal gøres    så wee nu kan jeg se frem til at de bliver mindre !!  

Vil bare li ud med min glæde  

Stort tillykke.
Ja, når det først er så slemt, så er det også godt, at man kan få det gjort.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

SussieThyssen skriver:

Stort tillykke.
Ja, når det først er så slemt, så er det også godt, at man kan få det gjort.

Kærligst
Sussie

Mange tak  

Anmeld

9. maj 2011

Kofoed.

Endelig

Tillykke, uh glæder mig til at se forskellen

Anmeld

9. maj 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Endelig

Tillykke, uh glæder mig til at se forskellen

Ja endelig ! hehe 

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

Lone H. skriver:

Okay  

Hvor stor var nr 1 da du fik reduceret brysterne ?

Julie vil jo være mellem 1 år ( som hun er nu ) og 2 år tænker lidt ang. Med at har fået af vide at man ikke må løfte noget særlig tungt og ikke må dyrke motion og sådn i nogle uger

Tobias & Oliver ( tvillinger ) var mener omkring 1½ år da jeg fik det gjordt. Og kunne ikke løfte dem men de forstod faktisk hurtigt at mor var " syg " så ikke kunne. Kan huske at det gik langt bedre med dem end jeg havde regnet med.

Anmeld

9. maj 2011

bullerbassen

VIPpigen skriver:

Skrev heller ikke hun ikke ville kunne amme, skrev hun nok ikke ville kunne, men som du selv siger så er der nogen der kan... Min søster fik en reduktion og brystløft, da de ellers stadig ville hænge, og så har hun helt indadvendte brystvorter, så hun ville ikke kunne amme lige meget hvad, men flaskebørn har det jo også godt den dag i dag

Det ved jeg godt - ville såment også bare fortælle at for nogen lykkes det bl.a mig. Så det var ikke fordi jeg ville så tvivl ved du du siger..

Troede nu heller ikke jeg kunne, netop fordi jeg have hørt det samme. Så det var nu mere ment til TS at muligheden er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.