dorthemus skriver:
Hahaha ja tror du har ret
TAK!
Er bare så glad 

Øv øv...tænder, tigerspring...?? Fire dage, pyhhhh det lyder vel nok forfærdeligt 
Jeg tror bare lige hun har drillet dig.

Hmm .. Jeg har INGEN anelse om hvad der er galt. Er ikke inde i det dér tigerspring, tænder i dont know,- syntes jeg havde spottet lidt ukrudt i tandkødet .. Men der er ingenting sket overhoved alligevel.
Hun sover MAKS en time om dagen. Vågner konsekvent efter en ½timer om dagen, de gange det er lykkedes at få hende lagt. Og det er om jeg går kilometer lange barnevognsture, eller sover i min seng eller sin egen. Hun har suttet/spist/tryghedshygget mine babser ømme, så ømme.
Eksempel: Igår, sovet sammenlagt en time hele dagen. En halv time om formiddagen, og en halv time fra 13.00 til 13.30. Blev lagt til natten kl. 19.00 som normalt, vågner kl. 21.25, og bruger så timer på at få hende til at sove igen, før hun endelig overgiver sig og sover igen omkring midnat. Vågner ved 4.25 for at stå op, tager hende over i sengen til mig, ligger og ammer og lykkeds at vi blunder os til kl. 06.00 hvor vi så står op. Hun sover formiddagslur 09.55 til 10.30, og det er så det hun har sovet idag....... Jeg fik hende endelig i seng med kamp kl. 19.45!
Og hun har for et kvarter siden lige pevet lidt, men kunne klares med lige at blive nulret på maven.

Anmeld