Total jubel ;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

bullerbassen

dorthemus skriver:

2 kg!!! Shiiit  Ja det har bare fyldt så meget, så jeg håber bare sådan at skuden er vendt og at det går fremad  

Jeg synes også jeg gør rent efter hende HELE tiden, men det er det hele værd

Tak

Jeps - han har været syg faktisk non stop fra slut nov til midt feb.

Hvor 14 dage bare i jan med 40 i feber ..

Ja det sviner men pyt bare de spiser. Min mand fik grå hår i starten når Silas spiste for det svinede jo helt vild - men jeg var glad bare han spiste - så kom han bare i bad bagefter og gulvet blev vasket..

Så kender til det - her har det ihvertilfal hjulpet at han selv må

for den gode stil fortsættet også i vuggestuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

132319

sne190810 skriver:

Jeg tror bare lige hun har drillet dig.  

Hmm .. Jeg har INGEN anelse om hvad der er galt. Er ikke inde i det dér tigerspring, tænder i dont know,- syntes jeg havde spottet lidt ukrudt i tandkødet .. Men der er ingenting sket overhoved alligevel.

Hun sover MAKS en time om dagen. Vågner konsekvent efter en ½timer om dagen, de gange det er lykkedes at få hende lagt. Og det er om jeg går kilometer lange barnevognsture, eller sover i min seng eller sin egen. Hun har suttet/spist/tryghedshygget mine babser ømme, så ømme.

Eksempel: Igår, sovet sammenlagt en time hele dagen. En halv time om formiddagen, og en halv time fra 13.00 til 13.30. Blev lagt til natten kl. 19.00 som normalt, vågner kl. 21.25, og bruger så timer på at få hende til at sove igen, før hun endelig overgiver sig og sover igen omkring midnat. Vågner ved 4.25 for at stå op, tager hende over i sengen til mig, ligger og ammer og lykkeds at vi blunder os til kl. 06.00 hvor vi så står op. Hun sover formiddagslur 09.55 til 10.30, og det er så det hun har sovet idag.......  Jeg fik hende endelig i seng med kamp kl. 19.45!
Og hun har for et kvarter siden lige pevet lidt, men kunne klares med lige at blive nulret på maven.

Pyha, hvor gammel er din datter?

Det lyder præcis som min (Hun er 7½ mdr.) Jeg er heldig hvis hun sover 2 timer på en dag og hun tager kun én lur som bestemt ikke er med hendes gode vilje  Det er så trættende!

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Jeg tror bare lige hun har drillet dig.  

Hmm .. Jeg har INGEN anelse om hvad der er galt. Er ikke inde i det dér tigerspring, tænder i dont know,- syntes jeg havde spottet lidt ukrudt i tandkødet .. Men der er ingenting sket overhoved alligevel.

Hun sover MAKS en time om dagen. Vågner konsekvent efter en ½timer om dagen, de gange det er lykkedes at få hende lagt. Og det er om jeg går kilometer lange barnevognsture, eller sover i min seng eller sin egen. Hun har suttet/spist/tryghedshygget mine babser ømme, så ømme.

Eksempel: Igår, sovet sammenlagt en time hele dagen. En halv time om formiddagen, og en halv time fra 13.00 til 13.30. Blev lagt til natten kl. 19.00 som normalt, vågner kl. 21.25, og bruger så timer på at få hende til at sove igen, før hun endelig overgiver sig og sover igen omkring midnat. Vågner ved 4.25 for at stå op, tager hende over i sengen til mig, ligger og ammer og lykkeds at vi blunder os til kl. 06.00 hvor vi så står op. Hun sover formiddagslur 09.55 til 10.30, og det er så det hun har sovet idag.......  Jeg fik hende endelig i seng med kamp kl. 19.45!
Og hun har for et kvarter siden lige pevet lidt, men kunne klares med lige at blive nulret på maven.

Hold nu kæft, din stakkel  Det lyder rædselsfuldt...sådan var det også i en periode herhjemme. Kan bare ikke huske præcis hvornår det var  Hvor mange uger er hun?

Tror det er tigerspring...lyder meget bekendt

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

bullerbassen skriver:

Jeps - han har været syg faktisk non stop fra slut nov til midt feb.

Hvor 14 dage bare i jan med 40 i feber ..

Ja det sviner men pyt bare de spiser. Min mand fik grå hår i starten når Silas spiste for det svinede jo helt vild - men jeg var glad bare han spiste - så kom han bare i bad bagefter og gulvet blev vasket..

Så kender til det - her har det ihvertilfal hjulpet at han selv må

for den gode stil fortsættet også i vuggestuen

Hader sygdom

Tak, det gør jeg også

Anmeld

1. maj 2011

sne190810

132319 skriver:

Pyha, hvor gammel er din datter?

Det lyder præcis som min (Hun er 7½ mdr.) Jeg er heldig hvis hun sover 2 timer på en dag og hun tager kun én lur som bestemt ikke er med hendes gode vilje  Det er så trættende!

Hun er 8måneder, 1 uge og 5 dage. (Tak til Lilypie ticker, haha)

Hvilket .. Øhm .. vidst er omkring 33 uger?!  Tror jeg.  

Det er virkelig irriterende .. Og pisse synd for barnet. Hun er jo træt det lille my, men der er virkelig noget i hende som bare ikke fungere optimalt.  Eller hvordan .. hvorledes .. ja, You know!

Anmeld

1. maj 2011

sne190810

dorthemus skriver:

Hold nu kæft, din stakkel  Det lyder rædselsfuldt...sådan var det også i en periode herhjemme. Kan bare ikke huske præcis hvornår det var  Hvor mange uger er hun?

Tror det er tigerspring...lyder meget bekendt

Altså, efter et tjek på min ticker kan jeg se hun er 8måneder, 1 uge og 5 dage præcist. Det er omkring de 33uger?!

... Og det er altså ikke fordi jeg ikke ved hvor gammel min egen datter er  Kunne bare ikke lige hitte ud af hvor mange uger hun præcist var i mit trætte hoved, uden hjælp

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

sne190810 skriver:

Det er virkelig irriterende .. Og pisse synd for barnet. Hun er jo træt det lille my, men der er virkelig noget i hende som bare ikke fungere optimalt.  Eller hvordan .. hvorledes .. ja, You know!

Prøv at læse her:

http://www.casperschugardt.dk/21308557

Tænker på 5. spring og så 6. også. Det starter ofte nogle uger inden og så topper det og så kan de noget nyt...ret spændende egentlig

Hold ud, selvom det er pisse motherfucker hårdt

Anmeld

1. maj 2011

132319

sne190810 skriver:

Ja, så er hun jo lidt ældre end Kamille men jeg mener at der er et tigerspring omkring den alder.

Det er SÅ hårdt og opslidende for Kamille er lige sådan. Dødtræt men kan slet ikke finde ordentlig ro til at sove. 

Jeg ved ikke rigtig hvad man kan gøre udover at være tålmodig. Min søn var slet ikke sådan så jeg er også helt på bar bund 

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

132319 skriver:

Ja, så er hun jo lidt ældre end Kamille men jeg mener at der er et tigerspring omkring den alder.

Det er SÅ hårdt og opslidende for Kamille er lige sådan. Dødtræt men kan slet ikke finde ordentlig ro til at sove. 

Jeg ved ikke rigtig hvad man kan gøre udover at være tålmodig. Min søn var slet ikke sådan så jeg er også helt på bar bund 

Se svar længere oppe

Anmeld

1. maj 2011

sne190810

dorthemus skriver:

Prøv at læse her:

http://www.casperschugardt.dk/21308557

Tænker på 5. spring og så 6. også. Det starter ofte nogle uger inden og så topper det og så kan de noget nyt...ret spændende egentlig

Hold ud, selvom det er pisse motherfucker hårdt

ARhg ... Kan det tage uger?!  Kan man ikke få et klistermærke til sin dør " Tigerspring? Nej tak!" Ligesom gratisaviser og dumme reklamer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.