Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: fedt fedt fedt fedt fedt!!!! SÅDAN Runa Ej hvor er det bare godt, søde jeg sagde jo at hun nok lige pludselig skulle få fanget fidusen i det der lækre mad mutter står og laver til hende Og nu går det bare fremad med at smage på flere og flere ting og så kører vi jubii! Knus
fedt fedt fedt fedt fedt!!!!
SÅDAN Runa
Ej hvor er det bare godt, søde jeg sagde jo at hun nok lige pludselig skulle få fanget fidusen i det der lækre mad mutter står og laver til hende
Og nu går det bare fremad med at smage på flere og flere ting og så kører vi jubii!
Knus
TAK, Caroline Ja nu blir det sjovt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*A* skriver: Ej, hvor godt...!!! Hvor ser Runa bare stolt ud på det sidste billede...
Ej, hvor godt...!!!
Hvor ser Runa bare stolt ud på det sidste billede...
Tak Ja det er også mit yndlings
ih hvor dejligt, læste godt din tråd oim det med at hun ikke rigtig ville spise andet og især når hun var i inst.
så SMADDER GODt KLARET RUNA BASS
og skønt at få hjælp af folk herinde,, ELSKER VIRKELIG BABY.DK
tillykke til jer.
Yaay
isabellamor skriver: ih hvor dejligt, læste godt din tråd oim det med at hun ikke rigtig ville spise andet og især når hun var i inst. så SMADDER GODt KLARET RUNA BASS og skønt at få hjælp af folk herinde,, ELSKER VIRKELIG BABY.DK tillykke til jer.
Det er det nemlig, tak ELSKER også bare Baby.dk
Zeus skriver: Yaay
Tak!
dorthemus skriver: Hvor sjovt...det vil jeg begynde at se efter - så blir han glad
Hvor sjovt...det vil jeg begynde at se efter - så blir han glad
Det skal du se. Ta' det madbillede og så et af ham forfra. Så skal du bare se.
Nå, nu er der uro i børneværelset (troede sgu lige at Viola ville sove i sin seng i nat.. ihh)
dorthemus skriver: Det er det nemlig, tak ELSKER også bare Baby.dk
FANTAASTISKT
KaMa skriver: Det skal du se. Ta' det madbillede og så et af ham forfra. Så skal du bare se. Nå, nu er der uro i børneværelset (troede sgu lige at Viola ville sove i sin seng i nat.. ihh)
Runa har også allerede været vågen én gang...det lover ikke godt for natten
Du får den også lige her
Og så glæder jeg mig til at læse at hun har spist helt vildt i vuggestuen i morgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128