Total jubel ;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

dorthemus

B&J skriver:

HVOR ER HUN DYGTIG

Ej hvor må det bare være super dejligt, kender følelsen så meget da vores dreng også først spiste rigtigt sent.

Tak, det er det også! Var der også problemer for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Vial

Hvor godt - også dejligt billede, der tikkede ind med gulerod i munden.

Jeg kan dog ikke få mine tanker væk fra, at hun ligner din far HELT VILDT meget. Prøv llige at se det første billede igen.

(og så har hun altså også dobbelthage, når hun sidder ned).

Hun har fået helt nye udtryk. Store dejlige pige.

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

K&S skriver:

FANTASTISK INDLÆG

Ih, hvor er det bare skønt for jer  og hun ser ud til at nyde det på billederne  

Held og lykke med jobstart i morgen

Hun havde det SÅ sjovt

Tak, nu er jeg ikke så nervøs for hvordan det skal gå

Anmeld

1. maj 2011

Nettemor

TILLYKKE!!

Ej hvor er jeg glad for at se denne tråd. har tænkt på jer siden du skrev den forrige tråd. det er bare så lækkert for jer!!

GOOD JOB!! 

Anmeld

1. maj 2011

B&J

dorthemus skriver:

Tak, det er det også! Var der også problemer for jer?

Ja daniel spiste sit første stykke rugbrød da han var 11mdr og det samme med aftensmaden og vi kæmper stadig med kartofler det vil han bare ikke have og først de sidste 2uger er han rigtigt begyndt af spise kød jUBII så kender bare hvor hårdt det er for tit gik han i seng hvor han næsten var sulten fordi han spiste så lidt han har altid spist rigtigt lidt og det har ikke givet noget og drak flaske mange gange om natten men han tog også lige røven på os for nu er han jo begyndt med kød og spiser mere ris og pasta så fra den ene dag til den anden droppede han ski nat flaskerne han fik 2 om natten,... og det er lige stoppet her for 2uger siden så er over glad og håber ikke det vender tilbage

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Hvor godt - også dejligt billede, der tikkede ind med gulerod i munden.

Jeg kan dog ikke få mine tanker væk fra, at hun ligner din far HELT VILDT meget. Prøv llige at se det første billede igen.

(og så har hun altså også dobbelthage, når hun sidder ned).

Hun har fået helt nye udtryk. Store dejlige pige.

Jamen der sker noget med hende HELE tiden

Min far...! Virkelig, det har jeg aldrig tænkt over  Må da lige ind og tjekke billeder på fjæsen

Anmeld

1. maj 2011

Sildefisk

dorthemus skriver:

Jeg er bare så glad og så lettet....og så sker det lige dagen før jeg skal tilbage til arbejdet

Min 11 måneder gamle datter Runa har, for første gang i dag, taget initiativ til at spise selv

For dem af jer der kender til min datters spisevaner ved hvor stort det er. Kort fortalt så har mad ikke interesseret hende synderligt, udover brystmælk og grød. Hun har aldrig puttet mad i munden, og så er det lige meget om det var brød, frugt, grønt, kiks, ost...you name it! Det har været en stor bekymring hos mig, så blev yderligere forstærket af hendes vuggestuestart for 5 uger siden hvor hun heller ikke ville spise

For en uge siden oprettede jeg et indlæg herinde fordi jeg havde brug for hjælp til at tackle det her og måske få et godt råd eller to med på vejen.

https://www.baby.dk/debat/103999pi1/boern-01-aar/min-datters-spisevaner.aspx

Mor til Frederic gav mig lige det spark videre jeg manglede og jeg blev bevidst om min egen rolle i det her. Det har betydet en kæmpe forskel herhjemme, så TAK for det

Rent praktisk har det betydet, at fra at sidde som en lille fugleunge der blev madet så tager Runa nu selv ansvar for at spise og hun nyder det...hun smager, krammer og moser maden og kan sidde længe og undersøge den og noget af det kommer også ind i munden  Det er simpelthen så fantastisk at opleve...og væk er den dårlige stemning og det evige uudtalte krav om at spise fra min side.

Her er et par billeder fra i aften

Hvor er det et dejligt indlæg at læse Tillykke med de gode fremskridt

Dejligt at man kan få gode råd af andre i samme situation som en selv

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

nettemor skriver:

TILLYKKE!!

Ej hvor er jeg glad for at se denne tråd. har tænkt på jer siden du skrev den forrige tråd. det er bare så lækkert for jer!!

GOOD JOB!! 

Tusind tak  Jeg tror jeg havde mistet selvtilliden fuldstændig pga det og så kom jeg til at presse Runa...nu tager jeg det mere roligt og så sker der mirakler

Anmeld

1. maj 2011

Vial

dorthemus skriver:

Jamen der sker noget med hende HELE tiden

Min far...! Virkelig, det har jeg aldrig tænkt over  Må da lige ind og tjekke billeder på fjæsen

Det første madbillede herinde fik mig med det samme til at tænke på din far! Tjekker lige, om jeg kan finde det, hvor jeg synes, at hun ligner. Øjeblik..

Anmeld

1. maj 2011

dorthemus

B&J skriver:

Ja daniel spiste sit første stykke rugbrød da han var 11mdr og det samme med aftensmaden og vi kæmper stadig med kartofler det vil han bare ikke have og først de sidste 2uger er han rigtigt begyndt af spise kød jUBII så kender bare hvor hårdt det er for tit gik han i seng hvor han næsten var sulten fordi han spiste så lidt han har altid spist rigtigt lidt og det har ikke givet noget og drak flaske mange gange om natten men han tog også lige røven på os for nu er han jo begyndt med kød og spiser mere ris og pasta så fra den ene dag til den anden droppede han ski nat flaskerne han fik 2 om natten,... og det er lige stoppet her for 2uger siden så er over glad og håber ikke det vender tilbage

Hvor er det bare skønt at læse  Håber det blir sådan her også...er begyndt at tro på det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.