michelledam skriver:
hej piger.
jeg har i dag været til tilvækstscanning alt ser rigtig godt ud, de siger hun godt stor. og i dag vejer 2712gram (jeg er 34+0 idag) så hvis hun følger den kurve hun har fulgt hele graviditeten vil hun blive en 4100-4200 grams baby.
Så tænker jeg bare jesus hun er stor.
til jer der har født 4 kg børn, hvor lang tid lå i da i skulle føde og hvor meget sprækkede i hvis i sprækkede?
Jeg er blevet ret nervøs for fødslen fordi hun er så stor..
hilsen michelle 34+0
Det tog 22 timer med min den første og hun vejede 4400 g og var 55 cm.
Så er et helt normalt antal timer for en førstegangsfødende.
Mit problem var, at jeg ikke fik presseveer, fordi jeg havde det man kalder "atletik-underliv", dvs at min muskulatur var så toptrænet at jeg ikke kunne give mig, som jeg skulle, så jeg selv måtte presse hende ud, og som følge deraf sprang jeg ret meget, men det var mest indvendigt. Udvendigt blev jeg vist kun syet med et par sting.
Med nr 2, som vejede præcis 5 kg og var 60 cm, sprang jeg også, men der var endetarmsmusklen der røg, ellers var der ikke noget særligt at snakke om i den retning.
Men jeg synes aldrig det har været noget problem med de syninger..det har jo bare helet stille og roligt op igen som det skulle, og man mærker slet ikke når det sker.

Sussie
Anmeld