til jer der har født 4 kg børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Mother-love

MetteT skriver:

Christian vejede 4574g da han blev født og jeg fik en 2. grads bristning.. (bestemt ikke slemt) Og  fødslen varede fire timer og jeg pressede ham ud på 3-4 presse veer... Så der var ikke noget at frygte selvom han var en stor basse.... Så det ska du ikke bekymre dig om... Når man ligger i det tror jeg det er lige fedt om de vejer 3 eller 4 kg..

Knus Mette

hehe ja det kan godt tænkes at man ikke tænker på det når det sker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Sabina92

min søn vejede 4320 ved fødslen, jeg sprækkede ikke men fik 1 steng fordi jeg måtte opereres bagefter da jeg ikke kunne få moderkage ud

Anmeld

28. april 2011

mth1987

Jeg fødte min datter på 4650 og jeg blev en del ødelagt men kun fordi hun havde hånden ved hovedet. Men du ska ikk være nervøs hovederne er det værste at få ud og de stort set lige store

Anmeld

28. april 2011

Fru Nielsen

Min første vejede 3686 og nr to 4260....

Jeg mærkede ikke nogen forskel på de to, trods den store forskel, og sprækkede MEGET mere ved ham på 3685 end ham på 4260....

Anmeld

28. april 2011

Skouboe

De kloge siger at det ikke betyder noget, det er størrelsen på hovedet der er problemet, ikke vægten og de skal op i nærheden af 5 kg før det bliver større.

Anmeld

28. april 2011

Majeha

Min søn var en bette skid. Havde fået at vide at han nok ville være basse, da hans far var en 5 kilos bebs og derfor blev taget ved ks. Men jeg fødte så 36+3. Han vejede 2650 og havde et hovedomfang på 33 cm, som er et par cm mindre end gennemsnittet. Alligevel blev jeg klippet og syet 1½ time efterfølgende, samt mistede alt for meget blod. Så man kan også være "uheldig" med små børn.

Anmeld

28. april 2011

musse1

michelledam skriver:

hej piger.

jeg har i dag været til tilvækstscanning alt ser rigtig godt ud, de siger hun godt stor. og i dag vejer 2712gram (jeg er 34+0 idag) så hvis hun følger den kurve hun har fulgt hele graviditeten vil hun blive en 4100-4200 grams baby.

Så tænker jeg bare jesus hun er stor.

til jer der har født 4 kg børn, hvor lang tid lå i da i skulle føde og hvor meget sprækkede i hvis i sprækkede?

Jeg er blevet ret nervøs for fødslen fordi hun er så stor..

hilsen michelle 34+0

vil sige du behøver ik være nervøs.

jeg har født 4 børn, og vil sige den mindste på 3100 g var faktisk den hårdste fødsel, ham der vejede 3950g ja der noget jeg lige at komme på sygehuset og var 10-15 min så var han født jeg sprækkede ikke..

Anmeld

28. april 2011

Clisolka

hej piger.

jeg har i dag været til tilvækstscanning alt ser rigtig godt ud, de siger hun godt stor. og i dag vejer 2712gram (jeg er 34+0 idag) så hvis hun følger den kurve hun har fulgt hele graviditeten vil hun blive en 4100-4200 grams baby.

Så tænker jeg bare jesus hun er stor.

til jer der har født 4 kg børn, hvor lang tid lå i da i skulle føde og hvor meget sprækkede i hvis i sprækkede?

Jeg er blevet ret nervøs for fødslen fordi hun er så stor..

hilsen michelle 34+0

Jeg blev sat i gang 4 dage før termin pga. graviditetsbetinget sukkersyge - og lå med veer i 13 timer, indtil det endte med et aks. 

Tøsen havde sat sig fast i mit bækken, og ville ikke som vi ville 

Hun vejede ved fødslen 4005 g og var 51 lang 

Jeg fik at vide at det ikke kommer an på størrelsen, men det gælder om at få hovedet ud først 

Anmeld

28. april 2011

Halbschön

Nicolai blev scanner til 3100g da jeg var 34+... han vejede 4600g ved fødslen og var 56 lang... Fin fødsel, 7,5time fra første ve.. 20min presseperiode... Ingen bristning..

Anmeld

28. april 2011

Mother-love

R&N skriver:

Nicolai blev scanner til 3100g da jeg var 34+... han vejede 4600g ved fødslen og var 56 lang... Fin fødsel, 7,5time fra første ve.. 20min presseperiode... Ingen bristning..

hold da op, må man have lov at håbe på sådan en fødsel hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.