til jer der har født 4 kg børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.573 visninger
61 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Mother-love

hej piger.

jeg har i dag været til tilvækstscanning alt ser rigtig godt ud, de siger hun godt stor. og i dag vejer 2712gram (jeg er 34+0 idag) så hvis hun følger den kurve hun har fulgt hele graviditeten vil hun blive en 4100-4200 grams baby.

Så tænker jeg bare jesus hun er stor.

til jer der har født 4 kg børn, hvor lang tid lå i da i skulle føde og hvor meget sprækkede i hvis i sprækkede?

Jeg er blevet ret nervøs for fødslen fordi hun er så stor..

hilsen michelle 34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mother-love

michelledam skriver:

hej piger.

jeg har i dag været til tilvækstscanning alt ser rigtig godt ud, de siger hun godt stor. og i dag vejer 2712gram (jeg er 34+0 idag) så hvis hun følger den kurve hun har fulgt hele graviditeten vil hun blive en 4100-4200 grams baby.

til jer der har født 4 kg børn, hvor lang tid lå i da i skulle føde og hvor meget sprækkede i hvis i sprækkede?

hilsen michelle 34+0

jeg tænker at det vidst er godt jeg har købt mest tøj i str. 56..

Anmeld

28. april 2011

SHERO

Jeg kan ikke sige det, da jeg fik en bette en, der dog i uge 35 blev scannet til 2900 g, så gik selv rundt med samme nervøsitet, men da han kom ud i uge 41+5 vejede han kun 2670 g... så scanningen holdte ikke stik i mit tilfælde...

Men hvad jeg har hørt gør størrelsen/vægten ikke den store forskel, da det er hovedet der er det største... (men hold mig ikke op på det)

Anmeld

28. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min datter vejede 4050 g og var 54 cm.

Jeg fik to små klip (det gjorde jeg også med vores søn som vejede 3250 g). Fødslen varede 22 timer, hvor den første gang varede 12 timer. Jeg tror dog ikke, at det har noget med størrelsen, at gøre, at min fødsel nr. 2 tog længere tid.

Anmeld

28. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Du skal huske du ikke kan regne med det altid, jeg fik afvide at Maja ville være en 4 kg's baby, men hun vejede kun 2670 g da hun blev født..

Anmeld

28. april 2011

Shibby

Begge var skønnet til at blive store,og det var de..

Anmeld

28. april 2011

henh01

Hej

Jeg har født 2 børn på hhv 4220g og 4210 g og jeg er aldrig gået i stykker.

Den første fødsel var ganske naturlig - tog kun 20 min da presseveerne kom.

Anden gang blev jeg sat i gang 14 dage før fordi han var så stor, og her gik alt galt, men det er jo så sjældent et tilfælde og har jo absolut ikke kun noget at gøre med at han var så stor. Han blev taget med Cup til sidst fordi han havde drejet sig, men heller ikke her gik jeg i stykker.

Der er ikke noget at være nervøs for. Hvis h*n fortsætter sin kurve så er det fordi du er bygget til at få store børn og dermed også kan føde dem

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

michelledam skriver:

hej piger.

hilsen michelle 34+0

Min datter vejede 3960 og jeg sprækkede slet ikke - var i fødsel i 30 timer.

Har hørt at det intet har med vægten at gøre, om man sprækker men om, hvordan ens underliv er udstyret - ved dog ikke, om det er rigtigt.

Håber, du får en god fødsel

Anmeld

28. april 2011

Mother-love

Tullen85 skriver:

Jeg kan ikke sige det, da jeg fik en bette en, der dog i uge 35 blev scannet til 2900 g, så gik selv rundt med samme nervøsitet, men da han kom ud i uge 41+5 vejede han kun 2670 g... så scanningen holdte ikke stik i mit tilfælde...

Men hvad jeg har hørt gør størrelsen/vægten ikke den store forskel, da det er hovedet der er det største... (men hold mig ikke op på det)

hold da op de har dæmme da ikke været særlig gode til at måle vægten på din baby i maven når de kan skyde så meget forkert???

Anmeld

28. april 2011

henh01

MaleneS2011baby<3 skriver:

Du skal huske du ikke kan regne med det altid, jeg fik afvide at Maja ville være en 4 kg's baby, men hun vejede kun 2670 g da hun blev født..

Når man får det af vide via vækstscanning kan man regne rimelig meget med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.