dorthemus skriver:
Nu er jeg ikke tilhænger af, at springe bomber ved forældremøder...fremmer ikke altid samarbejdet 
Men jeg ville tage det op med ledelsen og spørge ind til de pædagogiske overvejelser omkring proceduren om eftermiddagen...måske er det bare lige et lille wake-up call de trænger til 
I min instituiton plejer vi at spørge om der er emner forældrene gerne vil tage op til foældremøder...så er man forberedt til mødet 
Jeg er fuldstændigt enig med dig, Dorthe. Et wake-up-call er hvad de har brug for!!!!
Jeg er vuggestue pæd. Personalet i min inst. sørger ALTID for at informere hinanden om børnenes dag!! Og hvis der skulle opstå spørgsmål/emner som "ikke stuens" personale ikke lige kan svare på, bliver det skrevet ned mm, så forældre altid véd deres spørgsmål bliver fulgt til dørs. Både børn og voksne bliver hils af alle når de kommer og går, ALTID.
Det var så lige et lille sidespring.
Ano, få en snak med ledelsen og fortæl dem, hvordan det er som forældre at træde ind i inst. uden at blive set, hørt eller informeret om noget. Fortæl dem at du bliver ked og at du godt kunne tænke dig en anderledes modtagelse 
Kan du ikke lade os vide hvordan det er gået... 
Kh Grynt
Anmeld