Lulle25 skriver:
Der er jo færre forældre på 20 end der er på 30 år, så ja hvis man ser helheden i det, kan det da sagtens være at der er flere bedre forældre på 20 end på 30, men igen fordi jeg mener at forældre på 20 nok er bedre til at tilsidesætte egne behov fremfor dem på 30. Dem på 30 er jo mere egoistiske for de har jo kun haft sig selv hele tiden. Så ja i nogle tilfælde tror jeg bestemt at forældre på 20 klare sig godt og andre tilfælde er det dem på 30 der klare sig godt.
Ej sikke noget fis.. Man kan da ikke sige at dem på 30 er mere egoistiske!! LÆS: jeg fik min første datter da jeg var 23, så det er ikke fordi jeg er en af dem på 30.
Men hvordan kan du skrive at de er egoistiske?Det kunne da være tilfældet at det var mennesker der ville færdiggøre en uddannelse, og ikke sætte et barn i verden samtidig. Det er et prioriteringsspørsmål, og ikke et spørgsmål om egoisme.
Jeg ville personligt ikke have ventet til jeg var over 30 med og blive mor, men egentlig bare blive mor når jeg var klar til det. I min overbevisning har alder ikke nogetn betydning for hvornår man får børn. Egentlig syntes jeg bare man skal være klar. Dertil syntes jeg at man skal have en stabil og tryg hverdag som barnet kan vokse op i..
Kh Heidi
Anmeld