Heidi-Godsk skriver:
Må altså virkelig indrømme at jeg syntes at det er underligt at der er nogle der har stemt i den første!
Dem er jeg en af., Men jeg har stemt ud fra en helt personlig beslutning om MIT liv, og ikke ud fra hvordan jeg ser andre.
Skulle jeg stemme ud fra hvordan jeg ser andre, ville jeg skulle en eller 2 takker op, om det skal være en eller 2 takker kan jeg ikke bare svare på, for der vil spille mange ting ind, en megetvæsentlig ting for mig er om der er børn i forvejen, men så sandelig også forælder paret som mennesker, hvor unge er de af sind??? Man kan jo sagtens være gammel som 35-årig, og ung som 40-årig. Faktisk kender jeg en der var 45 da de fik den første, før jeg kendte hendes alder troede jeg ikke hun var en dag over 35, så der ville jeg entlig skulle stemme på 3 stemme mulighedder for at ramme alle mulighedder.
Så er det noget nemmere for mig selv, jeg har noget jeg gerne vil nå, som kan koste mig mit liv og min førlighed, og jeg nægter at tage fra mine børn før de er store nok til at tage vare på sig selv, samtidig vil (ville) jeg have børn, og så var der kun en mulighed, ikke at få dem i en for høj en alder, faktisk syntes jeg den sidste, i forhold til at nå det jeg gerne vil, er født 2 år for sent, (faktisk 3, men så ville hun aldrig være kommet, for der fik jeg nr 2.) jeg er 46 når hun bliver 18, og det er liiige i det seneste at blive udstationeret, til gengæld, skulle jeg gerne være høj i graderne (det kan jeg gå sytille og roligt og blive her hjemme i lille sikre DK) så det fysiske ikke vil fylde så meget igen, og der med gøre det muligt trods jeg til den tid er lige i overkanten.
Til den tid har jeg så et andet problem, jeg skulle gerne være blevet mormor, eller blive det lige der omkring, tager jeg ikke helt fejl, vil der sikkert også være 2 små rollinger , de er ikke født i en hurtig familie for ingen ting.
Det betyder også at kunne jeg have valgt en alder lavere endnu, havde jeg gjort det.