Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Det er den jeg har købt idag
Det er den jeg har købt idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melbek skriver: Hvis det virkelig brænder, så kan jeg godt lægge kjole ind. Jeg er uddannet designer og er fern med symaskinen. Har før lavet konfirmations og gallakjoler. Du skal jo skrive en prvat besked, hvis du får brug for hjælp
Hvis det virkelig brænder, så kan jeg godt lægge kjole ind. Jeg er uddannet designer og er fern med symaskinen. Har før lavet konfirmations og gallakjoler. Du skal jo skrive en prvat besked, hvis du får brug for hjælp
det er sådan noget som dette her der gør baby.dk til et fantastisk sted! DU er fantastisk!
og til Rosa godt at du i hvert fald finder en løsning. og så smuk som du er så skal de nok gå!
nettemor skriver: det er sådan noget som dette her der gør baby.dk til et fantastisk sted! DU er fantastisk! og til Rosa godt at du i hvert fald finder en løsning. og så smuk som du er så skal de nok gå!
Hun ER nemlig fantastisk - jeg tager derop på lørdag og får kjolen fikset - helt uden stress - wonderful!!!!
Rosa skriver: Hun ER nemlig fantastisk - jeg tager derop på lørdag og får kjolen fikset - helt uden stress - wonderful!!!!
det er jo bare perfekt! hva gør du så hvis kjolen fra kina når frem? hvilken kjole bliver det så?
nettemor skriver: det er jo bare perfekt! hva gør du så hvis kjolen fra kina når frem? hvilken kjole bliver det så?
Den nye!!! Helt klart!!! Den er finest (og dyrest!!!)
Rosa skriver: Den nye!!! Helt klart!!! Den er finest (og dyrest!!!)
jamen så var det jo lidt held i uheld. og især når der er sådan nogle fantastiske mennesker her på baby! glæder mig til at se billedspam fra jeres bryllup (hvis du da har planer om det)
Rosa skriver: I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):
I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):
WOW hvor ser du altså bare smuk ud i kjolerne... det jo lige meget hvilken af dem du evt havde valgt så er du smuk...
Håber din kjole kommer frem og i får en helt fantastisk dag...
den er godt nok også flot, håber du tager billeder mens du får rettet til. så vi lige kan se den igen :-D
nettemor skriver: jamen så var det jo lidt held i uheld. og især når der er sådan nogle fantastiske mennesker her på baby! glæder mig til at se billedspam fra jeres bryllup (hvis du da har planer om det)
Åha, jeg kan da slet ikke lade være!!!
Rosa skriver: Åha, jeg kan da slet ikke lade være!!!
hejsa
du bliv også super flot så vi skal da se den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128