Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Lisbeth1985

Rosa skriver:

Tusind tusind tak - men som jeg lige skrev ovebfor så er det for sent at få den syet til  Men jeg er virkelig rørt over at I tilbyder mig noget så stort som at låne og sy i jeres kjoler 

Selvfølgelig Min brudekjole har bragt mig alt mulig lykke: jeg følte mig som en prinsesse den dag, jeg havde den på Men jeg skal jo ikke bruge den mere, så den kan jo lige så godt bringe en anden glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Bavianis

Rosa skriver:

I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):

Mega fed polter-abend idé

Jeg vidste slet ikke du skulle giftes! Stort tillykke med det, ih - håber du spammer os med billeder

Skal det foregå i DK eller i Sverige?

Anmeld

20. april 2011

Becks

Rosa skriver:

I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):

Åh for søren

Sikken krise, håber de når det, eller at Melbek kan ordne det

Men bliver lige nødt til og sige "Hold nu kæft, hvor er du fantastiskIrriterendePisseHamrendeUretfærdigGude SMUK!!!!!!"

Anmeld

20. april 2011

DK

Ihh du var så SMUK i alle brudekjolerne! og uanset hvordan og hvorledes det ender ud, så VED jeg bare at du bliver den mest utrolige fantastiske smukke mindblowing incredible brud EVER!

Glæder mig til update senere!

Anmeld

20. april 2011

muzen

Melbek skriver:

bliver helt rørt

Jeg skal selv giftes til aug. Så ved jo hvor meget kjolen fylder i tankerne. Ville da ikke kunne springe videre og vide, at en brud vil være uden kjole!!!

ehj hvor er du bare et fantastisk godt menneske :-) STOR krammer til dig

Anmeld

20. april 2011

de-wett

Rosa skriver:

Hvor er du bare sød, men jeg har forhørt mig, og det er helt umuligt at finde en skrædder der har tid med så kort varsel her i bryllups/konfirmationssæsonen og jeg er en stor 34/lille 36  Men tusind tak, det var et virkelig et fint tilbud, jeg bliver helt rørt!!! 

hej. jeg kender en privat der kan sy kjoer ind. Hun syede min bryllupskjole ind på en eftermiddag. Så hvis det er må du lige lige til.

Anmeld

20. april 2011

K&S

Melbek skriver:

Hvis det virkelig brænder, så kan jeg godt lægge kjole ind. Jeg er uddannet designer og er fern med symaskinen. Har før lavet konfirmations og gallakjoler. Du skal jo skrive en prvat besked, hvis du får brug for hjælp

FANTASTISK HJÆLP...!

Anmeld

20. april 2011

Sakris

Tutter skriver:

Åh for søren

Sikken krise, håber de når det, eller at Melbek kan ordne det

Men bliver lige nødt til og sige "Hold nu kæft, hvor er du fantastiskIrriterendePisseHamrendeUretfærdigGude SMUK!!!!!!"

hehe, jeg tænkte helt det samme!

Anmeld

20. april 2011

Loa

Hvor er kjolen på billede nr.2 ellers bare fantastisk flot til dig!

Anmeld

20. april 2011

K&S

Rosa skriver:

Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. 

De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making"  Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed... 

For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel. 

So much for a no stress wedding! 

NOOOOOOOO, det må bare ikke ske...!

for at den når at komme til DK i tide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.