Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Melbek

Rosa skriver:

Really??? Hvor bor du henne i landet??? (holder vejret og venter på svar!!!)

Bor ved Give, ca en time fra århus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Rosa

Melbek skriver:

Bor ved Give, ca en time fra århus

Hallo!!! Det kunne jo faktisk lade sig gøre så!!! Hvor længe skal du bruge til at rette den ind?

Anmeld

20. april 2011

Melbek

Rosa skriver:

Hallo!!! Det kunne jo faktisk lade sig gøre så!!! Hvor længe skal du bruge til at rette den ind?

Det kommer an på, hvor meget den skal lægges ind.. Men jeg vil godt kunne gøre det på et par dage, hvis alt klapper som det skal. Jeg skal hvertfald nok blive færdig til du skal bruge den Også et par dage før

Anmeld

20. april 2011

muzen

Melbek skriver:

Det kommer an på, hvor meget den skal lægges ind.. Men jeg vil godt kunne gøre det på et par dage, hvis alt klapper som det skal. Jeg skal hvertfald nok blive færdig til du skal bruge den Også et par dage før

ej hvor er du bare en verdens kvinde. hold kæft et stort hjerte du har

sidder helt med tåre i øjnene det er så stort af dig. ville sådan ønske at jeg have en kjole hun kunne passe. men jeg er desværre ikke gift. vi passede ellers kjoler sammen.

stor stor klap på skulderen til dig

Anmeld

20. april 2011

Rosa

DU ER FANTASTISK!!!!

Jeg har lige undersøgt sagen og i teorien skulle en pakke fra Kina være fremme på 3-4 dage, så måske når hun det alligevel...  Må jeg vende totalt panikagtigt tilbage til dig i næste uge?

Anmeld

20. april 2011

Mumto3

Åh, din stakkel der er ikke noget værre end at stresse over brudekjoler!!!

Jeg havde fået min syet hos en skrædder,  men jeg skulle selv sy noget mønster på, det sad jeg så og gjorde om natten inden brylluppet, mens jeg stressede over om jeg nu nåede at blive færdig og at jeg burde ligge i min seng og sove, så jeg var frisk dagen efter.

Virkelig finger for at den når frem i tide!!!

Anmeld

20. april 2011

Rosa

I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2011

Melbek

Rosa skriver:

DU ER FANTASTISK!!!!

Jeg har lige undersøgt sagen og i teorien skulle en pakke fra Kina være fremme på 3-4 dage, så måske når hun det alligevel...  Må jeg vende totalt panikagtigt tilbage til dig i næste uge?

Du råber bare højt

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Melbek skriver:

Du råber bare højt

Ohhhhhh!!!! 

Anmeld

20. april 2011

Melbek

muzen skriver:

ej hvor er du bare en verdens kvinde. hold kæft et stort hjerte du har

sidder helt med tåre i øjnene det er så stort af dig. ville sådan ønske at jeg have en kjole hun kunne passe. men jeg er desværre ikke gift. vi passede ellers kjoler sammen.

stor stor klap på skulderen til dig

bliver helt rørt

Jeg skal selv giftes til aug. Så ved jo hvor meget kjolen fylder i tankerne. Ville da ikke kunne springe videre og vide, at en brud vil være uden kjole!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.