Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Nettemor

Rosa skriver:

Åha, jeg kan da slet ikke lade være!!! 

uhh jeg glæder mig! lykke til med de sidste forberedelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

Rosa

nettemor skriver:

uhh jeg glæder mig! lykke til med de sidste forberedelser..

Jow tak!!! Og lige over 

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

Men vi vil også se den fra Kina, hvis den når frem

Anmeld

21. april 2011

Rosa

Albertesmor skriver:

Men vi vil også se den fra Kina, hvis den når frem

Ja, det ville jeg også gerne, men jeg er blevet rådet til at afvise selve pakken så den bliver sendt retur... 

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

Rosa skriver:

Ja, det ville jeg også gerne, men jeg er blevet rådet til at afvise selve pakken så den bliver sendt retur... 

nå okay, øv ville elelrs gerne have set den, men den anden er RIGTIG fin, det synes jeg faktisk allesammen er og det blomsterbælte passer supergodt til din personlighed som du fremstår i mine øjne herinde (lidt natur fjeldagtig blomsterpige, på den positive måde)

Anmeld

21. april 2011

Darling<3

I skal da også lige have lidt bileldspam fra min polterabend hvor jeg var ude og prøve de fantastiske kjoler i DK's brudebiks (hvorfor fanden bookede jeg mig ikke bare ind på en af dem og overtrak det skide dankort???):

PIIIIIIIFT, for fanden du er smuk Rosa!!!

Du burde faktisk gå i brudekjoler hver dag

Må man vide hvilken butil du har været i?

Anmeld

22. april 2011

de-wett

Rosa skriver:

Hvor bor hun henne og hvad tager hun for det? 

Hun bor i åle (hvis du ved hvor det er) ved ikk li hvor du er fra?

Jamen altså jeg gav igenting for det da jeg kender hende, men hun er ikke vildt dyr ved jeg. Det kommer self an på hvor lang tid det tager og hvor svært det er.

Anmeld

22. april 2011

Melbek

22. april 2011

Leonora

Rosa skriver:

Hvor er du bare sød, men jeg har forhørt mig, og det er helt umuligt at finde en skrædder der har tid med så kort varsel her i bryllups/konfirmationssæsonen og jeg er en stor 34/lille 36  Men tusind tak, det var et virkelig et fint tilbud, jeg bliver helt rørt!!! 

Hvis du er helt på røven så kan jeg sy. Er lige blevet færdig med en anden brudekjole og kan sy den på et par dage hvis vi er hurtige og den ikke skal være for avanceret :-)

Anmeld

22. april 2011

Rosa

Leonora skriver:

Hvis du er helt på røven så kan jeg sy. Er lige blevet færdig med en anden brudekjole og kan sy den på et par dage hvis vi er hurtige og den ikke skal være for avanceret :-)

Hvor bor du henne i landet?  Jeg har allerede fået et tilbud fra en i Give, det ligger 1 time fra Århus hvor jeg bor, men hvis nogen bor markant tættere på mig, så ville det selvfølgelig være en kæmpe fordel - og tuuuusind tak for dit supersøde tilbud - det er sgu fantastisk at folk er så enromt hjælpsomme herinde, det er defor baby.dk er den allerbedste side!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.