Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Corn

Rosa skriver:

Ja, det ville jeg også gerne, men jeg er blevet rådet til at afvise selve pakken så den bliver sendt retur... 

Ja bare afvis. Lyder lidt som om, at hende du har købt af, forsøger at "redde" den lidt, ved at sige at den er afsendt, når de dernede fra giver besked om, at den "in the making".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Rosa

Modtog nummeret i dag og pakken befinder sig stadig i Kina! Dvs. at  hvis hun skal overholde aftalen skal den nå frem til i morgen fra "Surrounding area - China Republic"   Hun er da fuld af gas, hende der - den er ikke blevet sendt før i dag, tænker jeg og det er derfor hun først kunne give mig nummeret nu 

Men da jeg fortalte Niklas om det i morges sagde han at han synes at jeg skulle beholde kjolen alligevel til festlige lejligheder fremover  Så nu vil jeg lige se på det. 

Jeg har skrevet en skuffet mail til hende om at jeg er så ked af at jeg ikke fik kjolen i tide, og at jeg nu står uden kjole på min bryllupsdag i morgen (som hun jo tror det er). At jeg endnu ikke har besluttet mig for om jeg beholder kjolen, men at jeg forventer som et minimum at bleve compenseret for shipping hvis jeg beholder den. Så må vi se hvad hun så siger til det... 

Anmeld

22. april 2011

Leonora

Rosa skriver:

Hvor bor du henne i landet?  Jeg har allerede fået et tilbud fra en i Give, det ligger 1 time fra Århus hvor jeg bor, men hvis nogen bor markant tættere på mig, så ville det selvfølgelig være en kæmpe fordel - og tuuuusind tak for dit supersøde tilbud - det er sgu fantastisk at folk er så enromt hjælpsomme herinde, det er defor baby.dk er den allerbedste side!!!

åhh jeg bor desværre i kbh...men hvis mit tilbus står stadig ved magt hvis du ikke finder bedre løsning :-)

Anmeld

22. april 2011

Rosa

Leonora skriver:

åhh jeg bor desværre i kbh...men hvis mit tilbus står stadig ved magt hvis du ikke finder bedre løsning :-)

Jamen tusind tak for tilbudet 

Anmeld

22. april 2011

Benjamins'mor

Ej, hvor er det bare surt! Håber og krydser virkeligt fingre for dig at den kommer frem i tide.. 

Anmeld

22. april 2011

Rosa

benjamins'mor skriver:

Ej, hvor er det bare surt! Håber og krydser virkeligt fingre for dig at den kommer frem i tide.. 

Det gør den ikke, men som jeg skrev ovenfor så har jeg købt en af dem på billederne, så nu bliver jeg bare ENDNU smukkere!!! 

Anmeld

23. april 2011

Benjamins'mor

Rosa skriver:

Det gør den ikke, men som jeg skrev ovenfor så har jeg købt en af dem på billederne, så nu bliver jeg bare ENDNU smukkere!!! 

Nå okay, den kan jeg bare ikke se. 

Anmeld

23. april 2011

Rosa

benjamins'mor skriver:

Nå okay, den kan jeg bare ikke se. 

På side 2 

Anmeld

25. april 2011

Anne G

Det er virkelig en smuk kjole du har købt.. Virkelig smuk  Kan godt forstå at du har valgt at købe en nu, så du ikke skal stå uden kjole når I skal giftes på lørdag

Nu er jeg lige nysgerrig, hvor har du købt din kjole henne??  Det er virkelig nogle smukke kjoler du har prøvet nemlig

Anmeld

25. april 2011

Rosa

Anne G skriver:

Det er virkelig en smuk kjole du har købt.. Virkelig smuk  Kan godt forstå at du har valgt at købe en nu, så du ikke skal stå uden kjole når I skal giftes på lørdag

Nu er jeg lige nysgerrig, hvor har du købt din kjole henne??  Det er virkelig nogle smukke kjoler du har prøvet nemlig

Askepot-modeller i Horsens  Og mange tak, jeg er virkelig også glad for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.