Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.172 visninger
75 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Rosa

Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. 

De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making"  Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed... 

For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel. 

So much for a no stress wedding! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Frøken J.

Åh nej, det er virkelig noget lort Jeg krydser alt for, at den når frem i tide 

Anmeld

20. april 2011

mette-mus

Hvis alt går helt galt har jeg en meget meget smuk råhvid (aldrig brugt) Calvin Klein brudekjole du gerne må låne. Den er str. 38, men du er velkommen til at få den fittet hos en skrædder..Hvis nu..

Kan sagtens forestille mig hvor stressende en situtation det må være!!! Min brudekjole blev syet færdig 2 timer før jeg skulle være i kirken!!! ARGH!!!

Anmeld

20. april 2011

Lisbeth1985

Rosa skriver:

Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. 

De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making"  Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed... 

For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel. 

So much for a no stress wedding! 

Arrg, hvor surt 

Jeg har også en brudekjole i str.38, hvis det er..

Håber dog, at din drømmekjole når frem

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

SHIT!!! 

Årh hvor jeg håber den når frem til brylluppet.... 

Anmeld

20. april 2011

tioyv

øv da for noget møj

for den når og komme frem

Anmeld

20. april 2011

Rosa

mette-mus skriver:

Hvis alt går helt galt har jeg en meget meget smuk råhvid (aldrig brugt) Calvin Klein brudekjole du gerne må låne. Den er str. 38, men du er velkommen til at få den fittet hos en skrædder..Hvis nu..

Kan sagtens forestille mig hvor stressende en situtation det må være!!! Min brudekjole blev syet færdig 2 timer før jeg skulle være i kirken!!! ARGH!!!

Hvor er du bare sød, men jeg har forhørt mig, og det er helt umuligt at finde en skrædder der har tid med så kort varsel her i bryllups/konfirmationssæsonen og jeg er en stor 34/lille 36  Men tusind tak, det var et virkelig et fint tilbud, jeg bliver helt rørt!!! 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Lisbeth1985 skriver:

Arrg, hvor surt 

Jeg har også en brudekjole i str.38, hvis det er..

Håber dog, at din drømmekjole når frem

Tusind tusind tak - men som jeg lige skrev ovebfor så er det for sent at få den syet til  Men jeg er virkelig rørt over at I tilbyder mig noget så stort som at låne og sy i jeres kjoler 

Anmeld

20. april 2011

Melbek

Hvis det virkelig brænder, så kan jeg godt lægge kjole ind. Jeg er uddannet designer og er fern med symaskinen. Har før lavet konfirmations og gallakjoler. Du skal jo skrive en prvat besked, hvis du får brug for hjælp

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Melbek skriver:

Hvis det virkelig brænder, så kan jeg godt lægge kjole ind. Jeg er uddannet designer og er fern med symaskinen. Har før lavet konfirmations og gallakjoler. Du skal jo skrive en prvat besked, hvis du får brug for hjælp

Really??? Hvor bor du henne i landet??? (holder vejret og venter på svar!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.