Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

synes lige det kunne være sjovt at se forskellige billeder fra 16 uge.. her er min..

& super smuk mave du er ved at få
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Filippa & Liva

Secrets skriver:

Hehe, ja den er Jamen det skal da nok også komme for dig! Jeg tænker også, at jeg jo har været overvægtig, og jeg har læst at maven giver sig nemmere i det tilfælde, fordi den har været udvidet før. Hvor hos længe slanke mennesker, som fx heldige dig, der skal der noget mere "pres" på for at udvide, fordi det ikke er sket før. Det skulle også være en af grundene til, at 2. gangs gravide får mave hurtigere!

Ja, det kan du have ret i..

selvom jeg synes du ser super lækker slank ud inden du blev gravid..  men hold nu OP, hvor er du lækker gravid!  Hvad siger kæresten til den voksende mave?

Du må lige sende lidt vokseværk denne vej..

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

den-lykkeligste skriver:

synes lige det kunne være sjovt at se forskellige billeder fra 16 uge.. her er min..

& super smuk mave du er ved at få

Ej hvor havde du altså også bare en flot mave der!! Og tak

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

BigBabyWish skriver:

Ja, det kan du have ret i..

selvom jeg synes du ser super lækker slank ud inden du blev gravid..  men hold nu OP, hvor er du lækker gravid!  Hvad siger kæresten til den voksende mave?

Du må lige sende lidt vokseværk denne vej..

Tusind tak, det var kort tid jeg nåede at være slank før jeg nu måtte den anden vej igen, men jeg nød det skam. Haha

Jeg sender en KÆMPE portion vokseværk afsted til dig, kan godt undvære lidt

Anmeld

14. april 2011

Hailiesmom11

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Den minder lidt om min mavse i starten, nu har jeg lidt ekstra på maven i forvejen, men jeg fik også rigtig hurtigt en ordentlig bule. Så hvis det minder om mig kan du godt regne med at blive ret stor  har ikke noget billede fra 16. uge men har et fra 19. i et af mine albums hvis du vil kigge

Men sikke en fin babyhule, så kan folk i hvert fald ikke være i tvivl om at du er gravid, det synes jeg har været til dejligt  

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Fin mave, du er også deromkring, hvor jeg begyndte at rykke (er vist stadig en lille tvillinge mave, men jaa...).

Men er 90 på, det er en dreng

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Den minder lidt om min mavse i starten, nu har jeg lidt ekstra på maven i forvejen, men jeg fik også rigtig hurtigt en ordentlig bule. Så hvis det minder om mig kan du godt regne med at blive ret stor  har ikke noget billede fra 16. uge men har et fra 19. i et af mine albums hvis du vil kigge

Men sikke en fin babyhule, så kan folk i hvert fald ikke være i tvivl om at du er gravid, det synes jeg har været til dejligt  

Uha, det bliver spændende at se, om jeg bliver rigtig stor. Kiggede lige dine billeder, du har altså en rigtig fin mave! Og tak skal du have

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Fin mave, du er også deromkring, hvor jeg begyndte at rykke (er vist stadig en lille tvillinge mave, men jaa...).

Men er 90 på, det er en dreng

Og du har to! Altså! Hihi

Tror du? Jamen jeg har drømt mange gange det blev en dreng, men har stadig en lille pige-fornemmelse. det er spændende!

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Og du har to! Altså! Hihi

Tror du? Jamen jeg har drømt mange gange det blev en dreng, men har stadig en lille pige-fornemmelse. det er spændende!

Hvornår for i det afvide (tror du har sagt det, men pas).

Ja, men siger ikke om dit ryk er større eller mindre, bare at de er kommet samtidigt

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Hvornår for i det afvide (tror du har sagt det, men pas).

Ja, men siger ikke om dit ryk er større eller mindre, bare at de er kommet samtidigt

Jamen der er jo MD d. 16 maj, håber at få det at vide der

Nårhja, det er også rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.