Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Happiness

Secrets skriver:

Ja, jeg tror også jeg ville være træt af det, hvis der ikke var noget, så jeg forstår sagtens hvad du mener! Jeg må vise den noget mere frem, for det signalerer vel næsten at det IKKE er en gravid mave, hvis man prøver at skjule den, og det er jo det jeg vil undgå. He-he. Og tusind tak! Du har i øvrigt ret, der er allerede mange der vil røre. Det er ok med familie, men synes det er lidt ubehageligt med folk, som man ikke kender så godt

Ja det er ok med tætte venner og familie. Men meget grænseoverskridende at fremmede gamle damer gramser på en! Og kollegaer som man normalt kun lige hilser på i døråbningen...

I starten kunne jeg ik lide at sige fra. Men det fik jeg lært, og er SÅ glad for det. For var ved at sprænge indenvendigt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Ja "kun" en måned, det er også lang tid når man er nysgerrig Vi overvejede også at vente til MD, men da jeg fandt et sted der lavede tidlig kønsscanning fra uge 15, til 500 kroner, blev vi nødt til det

Ja, jeg har også fundet et sted til 500, og har virkelig lyst, men ikke når manden synes det er dumt Kangodt forstå i gjorde det!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Ja det er ok med tætte venner og familie. Men meget grænseoverskridende at fremmede gamle damer gramser på en! Og kollegaer som man normalt kun lige hilser på i døråbningen...

I starten kunne jeg ik lide at sige fra. Men det fik jeg lært, og er SÅ glad for det. For var ved at sprænge indenvendigt....

Det kan være jeg skal tillægge mig vanen med at sige fra med det samme!

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Secrets skriver:

Ja, jeg har også fundet et sted til 500, og har virkelig lyst, men ikke når manden synes det er dumt Kangodt forstå i gjorde det!

Min kæreste synes også at det var dumt at bruge så mange penge på det Men fik ham heldigvis overtalt Og så havde vi svigermor med, og hun var bare så rørt over at se sit lille barnebarn

Men kan da godt forstå I venter, ellers kan man jo blive ved med de selvbetalte scanninger

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Min kæreste synes også at det var dumt at bruge så mange penge på det Men fik ham heldigvis overtalt Og så havde vi svigermor med, og hun var bare så rørt over at se sit lille barnebarn

Men kan da godt forstå I venter, ellers kan man jo blive ved med de selvbetalte scanninger

Årh hvor sødt! Men hans argument var også meget godt. Han sagde, at det var bedre at købe en scanning EFTER md, hvis nu de ikke kunne/ville se kønnet der.. Det er self. rigtig nok!

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Secrets skriver:

Årh hvor sødt! Men hans argument var også meget godt. Han sagde, at det var bedre at købe en scanning EFTER md, hvis nu de ikke kunne/ville se kønnet der.. Det er self. rigtig nok!

Ja, det kan han ha ret i Men så er der jo yderligere ventetid derefter Ej, forstår jer godt

Synes bare det er så spændende hihi

Anmeld

14. april 2011

tinasmor

er det forstået korrekt at billedet "før" kun er taget 4 dage FØR de to sidste billeder. Så er det godt nok vildt

Anmeld

14. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

SUPER flot mave

Anmeld

14. april 2011

Lotus86

Prøv og gå ind og se i mine mavebilleder fra 16. uge - så kan du se at du bestemt ikke er alene Men jeg forstår godt at du har det sådan, jeg er stadig meget splittet mellem at ville vise maven frem alt det jeg kan, og så skjule den fordi den jo er lidt stor

Men den er FLOT din mave, og hvis den stadig havde været helt flad og ikke særlig gravid agtig, så havde du sikkert drømt om en stor fin rund mave

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

tinasmor skriver:

er det forstået korrekt at billedet "før" kun er taget 4 dage FØR de to sidste billeder. Så er det godt nok vildt

Nej nej for pokker. Haha Det er fra før jeg blev gravid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.