Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

N&J

Secrets skriver:

Seriøst? 

Ja, det er godt nok 4 år siden at jeg hørte om det, men på en eller anden måde havde alt rykket sig i maven, så hun var blevet mere fyldig bagtil, men hun var en større pige ikke slank som dig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Augusta11

Din mave er super flot! Du er ikke den eneste, der har det sådan. Der er bare lidt mode i at være super gravid på den diskrete måde. Man kan godt blive bekymret over, hvor vildt det bliver til sidst, men måske stopper din mave på et tidspunkt med at vokse, imens babyen hygger sig derinde. Måske er du ikke så høj - så er maven jo nødt til at vokse udad. Nyd den, tænk på dig selv som smuk, så er du det helt naturligt!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

N&J skriver:

Ja, det er godt nok 4 år siden at jeg hørte om det, men på en eller anden måde havde alt rykket sig i maven, så hun var blevet mere fyldig bagtil, men hun var en større pige ikke slank som dig.. 

:O Så hellere være stor fortil

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Augusta11 skriver:

Din mave er super flot! Du er ikke den eneste, der har det sådan. Der er bare lidt mode i at være super gravid på den diskrete måde. Man kan godt blive bekymret over, hvor vildt det bliver til sidst, men måske stopper din mave på et tidspunkt med at vokse, imens babyen hygger sig derinde. Måske er du ikke så høj - så er maven jo nødt til at vokse udad. Nyd den, tænk på dig selv som smuk, så er du det helt naturligt!

Jamen det er nemlig lige det, med modetendensen Men tusind tak! Jeg er 170 cm, så er ikke så lav. Men for et år siden, d. 1 april vejede jeg 25 kilo for meget, som jeg så har tabt sidenhen, så jeg tænker at min mave giver sig nemmere, fordi den har været stor, ift. kvinder der har været slanke meget længe. Ligesom 2. gangsgravide bliver store hurtigere

Anmeld

14. april 2011

***S***

Rigtig rigtig fiin mave!!  Nyd det!

Anmeld

14. april 2011

Najsen86

Din mavse er da super flot

Anmeld

14. april 2011

Mullemus86

Hej, synes du har en rigtig fin mave
Jeg måtte i ventebukser allerede 8+
Du kan gå ind og kigge mine billeder i mit album, så kan du se hvordan min mave så ud.. Synes nemlig ikke der var den store forskel fra din..

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

tinasmor skriver:

Ha ha, så kan jeg bedre forstå det Jeg synes ikke du er så stor, jeg tror jeg var noglelunde det samme.

Godt at høre jeg ikke er unormal! Men ja, det ville være vildt hvis det var sket på 4 dage! Haha

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

***S*** skriver:

Rigtig rigtig fiin mave!!  Nyd det!

Skal gøre mit bedste! Og tak skal du have

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Najsen86 skriver:

Din mavse er da super flot

Tak søde! Og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.