Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

RiUL

Secrets skriver:

Tusind tak! 

Jeg ville da ønske at min bare ville vokse derud af, snart! Så man virkelig kunne føle sig gravid, og ikke små fed  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Jeg er glad for, at du oplever det samme, hvis du forstår! Man bliver nemlig hurtig ret selvbevidst, fordi mange snakker om, at man normalt skal ret langt hen som 1. gangsgravid, før man kan se det. Så føler man sig lidt forkert, men det skal man jo ikke  Og tak!

Ja, man bliver meget selvbevidst! Og det er rigtig rart at vide at man ikke er den eneste.. Jeg måtte hoppe i et par vente jeans for godt to uger siden. Men nok mest fordi mine egne bukser strammede helt vildt.

Men er glad for at vi hermed kan afskrive følelsen af at være forkert!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

132319 skriver:

Nu fødte jeg jo godt nok 34+1, så den der højgravide mave nåede jeg aldrig at få men ugen inden jeg fødte, blev jeg også spurgt om jeg glædede mig til nakkefoldsscanningen 

Jeg var helt vildt træt af at være så lille, jeg følte mig aldrig sådan rigtig gravid.

2. gang gik det til gengæld hurtigt med at få mave.

Nedenfor kan du se forskellen på uge 19 første gang og anden gang (hvor jeg så også lige havde 10 mere i startvægt 

Pyha ja, der er altid to sider af historien, det rareste ville nok være at være et sted i midten. Men ja, man kan godt se forskel på de to gange hos dig

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Jeg ville da ønske at min bare ville vokse derud af, snart! Så man virkelig kunne føle sig gravid, og ikke små fed  

Ej, jeg synes din mave er så flot og ser gravid ud! Især fordi du har den der flotte "spidsning", som jeg synes er mega lækker Synes i hvert fald ikke, at du ser småfed ud!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Ja, man bliver meget selvbevidst! Og det er rigtig rart at vide at man ikke er den eneste.. Jeg måtte hoppe i et par vente jeans for godt to uger siden. Men nok mest fordi mine egne bukser strammede helt vildt.

Men er glad for at vi hermed kan afskrive følelsen af at være forkert!

Jeg kan heller ikke have almindelige jeans på længere Jeg har forsøgt, fordi jeg havde et par, som var alt for store omkring livet fra starten af, men er ved at dø, når jeg sidder ned. Så det må være jeans-leggins, alm. bløde leggins eller strømebukser, der går op over maven. Hehe!

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

MaybeBaby skriver:

Hold nu KÆFT hvor er du lækker! Du skal bare i det strammeste tøj ever og gå med et skilt: "Ja, du tænker det samme som mig: MILF to be!" Den mavse skal du være stolt af! GO GO GO

/Mette

HAHA!! Kunne ikke lade vær med at grine over din kommentar.. for kunne ikke ha sagt det bedre selv 

Men HELT enig.. du har bare en riiigtig fin mave! og vær stolt af den.

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Bshizzle skriver:

HAHA!! Kunne ikke lade vær med at grine over din kommentar.. for kunne ikke ha sagt det bedre selv 

Men HELT enig.. du har bare en riiigtig fin mave! og vær stolt af den.

Hihi, tak!

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Secrets skriver:

Ej, jeg synes din mave er så flot og ser gravid ud! Især fordi du har den der flotte "spidsning", som jeg synes er mega lækker Synes i hvert fald ikke, at du ser småfed ud!

Årh tusind tak  

Skal I ha lavet en tidlig kønsscanning, eller venter i til MD scanningen?

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Årh tusind tak  

Skal I ha lavet en tidlig kønsscanning, eller venter i til MD scanningen?

Jeg vil gerne have kønsscanning, men vi har aftalt at vente, fordi der kun er en måned til MD. "KUN" siger jeg Skal til d. 16 maj

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Secrets skriver:

Jeg vil gerne have kønsscanning, men vi har aftalt at vente, fordi der kun er en måned til MD. "KUN" siger jeg Skal til d. 16 maj

Ja "kun" en måned, det er også lang tid når man er nysgerrig Vi overvejede også at vente til MD, men da jeg fandt et sted der lavede tidlig kønsscanning fra uge 15, til 500 kroner, blev vi nødt til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.