Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Frøken J.

Mullemus86 skriver:

Hej, synes du har en rigtig fin mave
Jeg måtte i ventebukser allerede 8+
Du kan gå ind og kigge mine billeder i mit album, så kan du se hvordan min mave så ud.. Synes nemlig ikke der var den store forskel fra din..

Ej, du har dælme også haft en virkelig flot mave! Det er rart at høre, at man ikke er den eneste hvor det har gået stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mullemus86

Tusind tak -Ja, man føler bare at man er den eneste der lige pludselig eksploderer, hehe

Anmeld

14. april 2011

N&J

Secrets skriver:

:O Så hellere være stor fortil

Ja.. men jeg fylder nu meget godt bagtil allerede, så ikke mere derom.. 

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

N&J skriver:

Ja.. men jeg fylder nu meget godt bagtil allerede, så ikke mere derom.. 

Well, min mor sagde også til mig den anden dag, at man godt kan se på min røv jeg er gravid. Haha. Det er nok en naturlig konsekvens af de kære børn

Anmeld

14. april 2011

SD21

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Hold da op, den vokser ! MEN, du er jo pisselækker og der er virkelig mange som ville ønske at maven voksede hurtigere! Man kan jo se du er gravid, så det er jo ikke fordi du på nogen måde ser tyk ud !

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

SD21 skriver:

Hold da op, den vokser ! MEN, du er jo pisselækker og der er virkelig mange som ville ønske at maven voksede hurtigere! Man kan jo se du er gravid, så det er jo ikke fordi du på nogen måde ser tyk ud !

Tusind tak, det er helt vildt sødt sagt! 

Anmeld

14. april 2011

SD21

Secrets skriver:

Tusind tak, det er helt vildt sødt sagt! 

Nej, det er ikke sødt - det er sandheden !

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

SD21 skriver:

Nej, det er ikke sødt - det er sandheden !

Men stadig pænt sagt

Anmeld

14. april 2011

SD21

Secrets skriver:

Men stadig pænt sagt

Hehe

Anmeld

14. april 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Det er fire dage siden jeg sidst smed et billede op, men jeg synes bare maven er blevet enorm de sidste dage!! Jeg har mange ligamentsmerter, og jeg kan mærke den lille boltre sig, hvilket er dejligt. Men jeg forstår ikke, at maven er så stor allerede, jeg var jo slank før. Jeg synes faktisk det er lidt pinligt.. Har ikke taget så meget på de første 15-16 uger, kun 2-3 kilo alt efter hvornår på dagen jeg vejer mig. Er det normalt at den bliver så stor så hurtigt? Synes det ligner en mave, der nærmer sig uge 30, og er lidt flov. Jeg er meget selvbevidst om min krop, og er hele tiden splittet imellem at skjule maven og vise den frem. Jeg tør ikke tænke på den flodhest jeg bliver til sidst!

Jeg har prøvet flere at trække maven, meeeen det lykkes ikke rigtigt.... 

Iøvrigt - Flot mave... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.