Kæmpemave i uge 16? (15+4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Ann.

Jeg synes ikke det virker som en KÆMPE forskel 

Jeg tror helt bestemt din trøje gør rigtig meget, især med det bånd der lige skærer under brystet, det er som regel det der skal til for at fremhæve en mave.

Det kunne jeg også da jeg var gravid og så virkede den MEGA stor i forhold til når jeg havde en stram trøje på.

Men ja, der er da lidt forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Frøken J.

TrineLærke skriver:

Jeg synes ikke det virker som en KÆMPE forskel 

Jeg tror helt bestemt din trøje gør rigtig meget, især med det bånd der lige skærer under brystet, det er som regel det der skal til for at fremhæve en mave.

Det kunne jeg også da jeg var gravid og så virkede den MEGA stor i forhold til når jeg havde en stram trøje på.

Men ja, der er da lidt forskel.

Altså mener du forskel på de to billeder her i tråden? De er jo taget på samme tid, bare uden at trække maven ind og hvor jeg trækker maven ind.. Den er lige så stor uden tøj

Anmeld

14. april 2011

Ann.

Secrets skriver:

Altså mener du forskel på de to billeder her i tråden? De er jo taget på samme tid, bare uden at trække maven ind og hvor jeg trækker maven ind.. Den er lige så stor uden tøj

Nej ikke her i tråden, men ude fra det du lagde ind sidste gang.

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

TrineLærke skriver:

Nej ikke her i tråden, men ude fra det du lagde ind sidste gang.

Ja, der må jeg så være uenig Hehe. Der er temmelig stor forskel, ikke mindst centimetermæssigt men det er sådan set også underordnet, pointen var bare jeg synes den voksede foruroligende hurtigt og jeg synes den var meget stor for en førstegangsgravid i 16. uge, som var slank fra start

Anmeld

14. april 2011

twinny

flot mavse...

Anmeld

14. april 2011

N&J

Secrets skriver:

Takker. HEhe.. Altså jeg er ærlig talt ikke så begejstret, jeg synes det er pinligt, jeg ved godt man ikke skal tænke sådan. Men netop fordi jeg ikke har set det hos andre! Hvis jeg så havde taget meget på, så det kunne være fedt

Jeg syntes nu du har en meget normal lille bule på maven, den passer meget godt til hvor langt du er henne men jeg var også kæmpe, så jeg har måske et anerledes syn på det, min var lidt større i samme uge

Anmeld

14. april 2011

N&J

Secrets skriver:

Ja, der må jeg så være uenig Hehe. Der er temmelig stor forskel, ikke mindst centimetermæssigt men det er sådan set også underordnet, pointen var bare jeg synes den voksede foruroligende hurtigt og jeg synes den var meget stor for en førstegangsgravid i 16. uge, som var slank fra start

Har du aldrig hørt om hende, der ikke vidste hun var gravid, men det viste sig at hun var bulet ud i bagdelen, som så viste sig at være babyen - tror det var i Opera.. 

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

N&J skriver:

Har du aldrig hørt om hende, der ikke vidste hun var gravid, men det viste sig at hun var bulet ud i bagdelen, som så viste sig at være babyen - tror det var i Opera.. 

Seriøst? 

Anmeld

14. april 2011

tinasmor

Secrets skriver:

Nej nej for pokker. Haha Det er fra før jeg blev gravid  

Ha ha, så kan jeg bedre forstå det Jeg synes ikke du er så stor, jeg tror jeg var noglelunde det samme.

Anmeld

14. april 2011

A.

flot mave..og det sker mange gange min mave er også stor nu og var det siden uge 8-9 og det var heller ikke fordi jeg var oppustet som mange andre her har sagt..da til scanning kun man se at min livmoder vokser hurtigere end barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.