jeg så for ikke så lang tid siden i det program der hedder kropumulig at den ene læge skulle undersøge sin smertetærskel og hvad der kunne gøre at den blev højere..
Han fik sat noget varmt (en lille dims) på hånden og så skulle han sige til når det gjorde for ondt.. Så havde de et udgangspunkt.. Bagefter skulle han prøve at bande helt vildt imens, ogil sidst havde de en flaske med blomsterlugt i, og der scorede han aller højest..
SÅ ud fra det så hjælpe det faktisk at bande og sådan, når noget gør ondt... Men der er mange jm der ikke vil ha man skriger og råber, fordi man skal koncentrere sig om at arbejde MED veen og ikke imod veen.. Jeg tror det er meget individuelt.. Jeg skreg vist noget, kan faktisk ikke huske det... Og det gik ikke langsomt med at åbne mig.. Da jeg skulle presse sagde jm at jeg skulle sige den lyd man gør når noget er mega hårdt.. Min datter var ude efter 10 min og 3 presseveer.. Ved ikke om det havde noget at sige, men holdte også vejret imens, så der kunne jeg jo slet ikke skrige.. Men kun sige den der lyd som når man ikke kan åbne et syltetøjsglas.. haha...
Anmeld