Er det virkelig bedst at skrige & råbe sig gennem veerne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Bruus

Tusinde tak for alle jeres kommentarer  Ud fra alle jeres erfaringer at bedømme er det helt individuelt hvordan man tackler smerten. Så jeg kan udlede at det ikke nødvendigvis gør veerne bedre at skrige, hvis det ikke ligger naturligt til en, men at man derimod bare skal gøre det man føler er bedst, og som man bedst kan slappe af med  Jeg er sikker på at det, som mange af jer også nævner, kommer helt af sig selv hvordan man reagerer når man ligger og er ved at bringe liv til verden  Glæder mig... 

Endnu engang tak for de fine kommentarer - de var lærerige  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Isabella_mor

jeg kunne overhovedet ikke sige nogen lyde når jeg havde veer. jeg koncentrerede mig så meget om at trække vejret ind af næsen og langsomt ud gennem munden...

men da jeg havde presseveer skreg jeg lidt fordi at det var så svært ikke at måtte presse....  der skal man altså ikke skrige.. for så presser man. der SKAL man gispe for at holde igen... og det er fannerme svært... jeg fik så ikke lov til at føde normalt til sidst, fik kejsersnit til sidst... men jeg oplevede at være i fødsel til jeg faktisk kunne presse ham ud.. var ikke åben nok fordi han lå forkert med hovedet og derfor måtte jeg ikke presse ham ud...

så det er ikke en god ide at skrige... man skal altså koncentrere sig for meget under veerne til at trække vejret at man ikke kan skrige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.