Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

***S***

Secrets skriver:

Tusind tak! Og i lige måde, kan jeg se

Tusind tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Det er så svært, fordi man hurtigt analyserer på alle tegn, men altså jeg havde det som dig, symptommæssigt.. Hvornår skal du teste?

Håber da også på, at når så symptomerne jeg havde de første par måneder er væk, er fordi den er der denne gang. Tænkte bare i dag, så nu kommer det. Og hver gang jeg er på toilet, nærmest nærstuderer jeg papiret. Men der er ikke det der ligner blod, heldigvis.

Jeg skal have min mens i dag/i morgen. Så regner med at teste tirsdag, hvis det ikke er dukket op. Tør ikke at teste nu

Min sidste måned, havde jeg noget brunt udflåd om søndagen, men det har der ikke været i dag.

Jeg har fået min mens præcis de andre måneder, efter p pille stop. Præcis på dagen, som hvis jeg havde spist p piller.

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Håber da også på, at når så symptomerne jeg havde de første par måneder er væk, er fordi den er der denne gang. Tænkte bare i dag, så nu kommer det. Og hver gang jeg er på toilet, nærmest nærstuderer jeg papiret. Men der er ikke det der ligner blod, heldigvis.

Jeg skal have min mens i dag/i morgen. Så regner med at teste tirsdag, hvis det ikke er dukket op. Tør ikke at teste nu

Min sidste måned, havde jeg noget brunt udflåd om søndagen, men det har der ikke været i dag.

Jeg har fået min mens præcis de andre måneder, efter p pille stop. Præcis på dagen, som hvis jeg havde spist p piller.

Hehe, det lyder som mig. Jeg turde næsten ikke gå på WC, fordi jeg var bange for at papiret ville være rødt. Men det er da også bare mega spændende, hvis det var nu, det skulle komme! Men synes det er fornuftigt du lige trækker testdag lidt, så har HCG niveauet jo også mulighed for lige at nå at stige lidt, så stregerne er tydeligere, hvis der er fangst! 

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hehe ja bare vent... de blir også ubehagelige når først maven vokser mere smiler...
Jeg gik mest i mama leggins eller mama stretch afslapningsbuks.. eller endnu bedre løse KJOLER intet der strammer!
Glæd dig til sommervejret tillader kjoler.. Det så DEJLIGT

Det tror jeg gerne, for de skal helst placeres UNDER maven Jeg kiggede på ventebukser forleden, men synes det var svært at finde noget, der passer til min "stil". Men heldigvis er jeg meget kjole/tunika + leggins typen. Glæder mig også meget til sommer med tilladte sommerkjoler og IKKE bukser

Anmeld

10. april 2011

B&J

nuser lille baby hule

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Secrets skriver:

Det tror jeg gerne, for de skal helst placeres UNDER maven Jeg kiggede på ventebukser forleden, men synes det var svært at finde noget, der passer til min "stil". Men heldigvis er jeg meget kjole/tunika + leggins typen. Glæder mig også meget til sommer med tilladte sommerkjoler og IKKE bukser

Hehe ja.. helt under maven eller helt oppe over
Og ja det er klart en fordel du er til leggins og kjole/tunika i stedet for så Jeg fandt mine mama leggins i H&M og de var altså GULD værd.. Og ja lige præcis - SÅ lækkert og gå den tid i møde, var også med stor mave om sommeren, så var altså rart man ikk sku ha bukser på og strømper.. (strømperne ku man jo nærmest ik få på uden hjælp til sidst altså! eller ja.. jeg ku så kun gå i klip klappere pga alt den væske i fødderne )

Bare at få trusserne på var da et problem Åh disse tider.. hihi.

Anmeld

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Hehe, det lyder som mig. Jeg turde næsten ikke gå på WC, fordi jeg var bange for at papiret ville være rødt. Men det er da også bare mega spændende, hvis det var nu, det skulle komme! Men synes det er fornuftigt du lige trækker testdag lidt, så har HCG niveauet jo også mulighed for lige at nå at stige lidt, så stregerne er tydeligere, hvis der er fangst! 

Ja håber der ikke kommer noget i morgen heller, så jeg forhåbenlig står med en positiv test tirsdag. Jeg ville blive så lykkelig. Ja du ved jo hvordan det er

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

B&J skriver:

nuser lille baby hule

Tak!

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hehe ja.. helt under maven eller helt oppe over
Og ja det er klart en fordel du er til leggins og kjole/tunika i stedet for så Jeg fandt mine mama leggins i H&M og de var altså GULD værd.. Og ja lige præcis - SÅ lækkert og gå den tid i møde, var også med stor mave om sommeren, så var altså rart man ikk sku ha bukser på og strømper.. (strømperne ku man jo nærmest ik få på uden hjælp til sidst altså! eller ja.. jeg ku så kun gå i klip klappere pga alt den væske i fødderne )

Bare at få trusserne på var da et problem Åh disse tider.. hihi.

Hahaha, det vil jeg se frem til! Ledte faktisk efter mama leggins i H&m forleden, men den butik jeg var i havde bare ikke en SKID!

Det bliver skægt når kæresten skal hjælpe med alt Men tror også det må være hårdt at være højgravid om sommeren? Med varmen og alt det? Pyyyh!

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Secrets skriver:

Hahaha, det vil jeg se frem til! Ledte faktisk efter mama leggins i H&m forleden, men den butik jeg var i havde bare ikke en SKID!

Det bliver skægt når kæresten skal hjælpe med alt Men tror også det må være hårdt at være højgravid om sommeren? Med varmen og alt det? Pyyyh!

Haha ja de staaaaakkels stakkels mænd - hva de dog ikk skal stå model til griner.. Min mand hyggede sig nu ret meget, aka MOREDE sig hysterisk over jeg dårlig ku få trusser af og på uden og holde fast i noget og tage et ben af gangen lænende op af det jeg støttede mig til og sådan.. Ja meget svært og forklare! Bare forestil dig noget meget komisk, hehe

Hmm, nu jeg tænker mig om tror jeg faktisk jeg bestilte dem på H&Ms hjemmeside dengang.. ved dog ikk om de er der endnu.
Men bestilte en del derinde fra af mama, da de havde det mere overskueligt derinde.

Jo det var en del hårdt i varmen.. Bare om natten måtte jeg sove med sådan en ventilator tændt!
Og ja så led jeg jo med vand i kroppen og det gjorde det bestemt ikk bedre for mine fødder med varmen..
Havde købt såååå mange fine sommer sandaler jeg glædede mig til og bruge, men det ku jeg glemme alt om.. ! De bedste /eneste jeg ku bruge hedder det.. var de billige klip klapper suk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.