Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Hvor ligger den da? Men det er mega rart, synes du ikke? Man kan jo godt sige det er et klart bevis på, at der vokser en bette derinde Og tak skal du have

Hej

Jo jeg syntes at det var rigtig rart at se at der rentfaktisk var noget liv(og meget af det), at alt trætheden og kvalmen ikke havde været for ingenting. Desuden betød scanningen meget for min kæreste, det blev lige pludseligt meget virkeligt

Min livmoder ligger ind mod min rygrad, altså bagud. Det gjorde det bøvlet for scanningsjordmoderen, og ondt på mig og min stakkels blære  Men vi fik jo set liv og det var da helt fantastisk. Jeg glæder mig meget til næste scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Najsen86

Det er jo helt vildt så meget der sker  flot mavse!

Anmeld

12. april 2011

twinboys

Ja babyhulen vokser fint

Anmeld

12. april 2011

Faith

Hvor er du fin

Husker godt det der med at man bare slet ikke føler der sker noget, og så lige pludselig har man bare kæmpe gravid mave. Det er fedt! Jeg vejede 55 kg før jeg blev gravid og er 171 cm, så der gik laaaaaang tid før man kunne se det mindste på mig, og jeg ventede jo endda tvillinger. Da jeg var i uge 20 kunne folk stadig ikke se noget. Men så pludselig en dag jeg vågnede havde jeg mave på

Anmeld

12. april 2011

ulleby

Den er rigtig flot din mave - den skal nok blive en flot fodbold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.