Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Madam Blå

Fiin babymave! Især med blusen på. Så et bælte i taljen, og så er den simpelthen ikke til at tage fejl af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Fiin babymave! Især med blusen på. Så et bælte i taljen, og så er den simpelthen ikke til at tage fejl af

Det var også noget ala det jeg overvejede at bevæge mig ud i i morgen, nu hvor det ikke så meget ligner en for-mange-flødeboller-mave. Hehe Og tak!

Anmeld

10. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Det var også noget ala det jeg overvejede at bevæge mig ud i i morgen, nu hvor det ikke så meget ligner en for-mange-flødeboller-mave. Hehe Og tak!

Det synes jeg helt klart du skal

(jeg gør det allerede! Er også blevet skræmmende stor meget hurtigt.. Men jeg holder på at det er en babymave )

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Det synes jeg helt klart du skal

(jeg gør det allerede! Er også blevet skræmmende stor meget hurtigt.. Men jeg holder på at det er en babymave )

Self. er det en babymave du render med, det skal du bare holde fast i Den skal da bare vises frem så meget som muligt. Intet bedre end at rende rundt med sådan et lille vidunder i mavsen

Anmeld

10. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Self. er det en babymave du render med, det skal du bare holde fast i Den skal da bare vises frem så meget som muligt. Intet bedre end at rende rundt med sådan et lille vidunder i mavsen

ja, for jeg spiser jo ikke flødeboller Og ja, det er helt fantastisk at bære på et lille liv!

Anmeld

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Tusind tak! Ja, pludselig er det gået stærkt. Synes de første 3 måneder gik sååå langsomt, og pludselig er der kun en måned til misdannelsesscanning og alt muligt. Det er dejligt

Ja det er der ikke noget at sige til. Er du begyndt at mærke liv ? Ellers kan du nok snart det,

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

Ja det er der ikke noget at sige til. Er du begyndt at mærke liv ? Ellers kan du nok snart det,

Jeg er helt sikker på, at jeg mærkede nogle blide puf en gang tidligere på ugen, men har ikke lagt mærke til det siden.. Men har også læst, at så tidligt er det heller ikke hver dag det kommer Glæder mig dog til at mærke noget mere!

Anmeld

10. april 2011

metski83

Secrets skriver:

Jeg er helt sikker på, at jeg mærkede nogle blide puf en gang tidligere på ugen, men har ikke lagt mærke til det siden.. Men har også læst, at så tidligt er det heller ikke hver dag det kommer Glæder mig dog til at mærke noget mere!

De forstår jeg godt... Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være gravid.

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

metski83 skriver:

De forstår jeg godt... Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være gravid.

Det er dejligt.. Hvor længe har i forsøgt, hvis jeg må spørge? Håber det snart sker for jer!

Anmeld

10. april 2011

CmarianN

Secrets skriver:

Der er begyndt at ske noget på mavefronten nu! Jeg tror jeg ender med at blive en hval Vægten siger en +2 kilos stykker. Jeg kan ikke længere passe de shorts, som jeg har på på 4+6 billedet, de kan ikke lukkes om maven uden at stramme sindssygt meget til. Er begyndt på det seneste at få flere ligamentsmerter, men det er nok også fordi maven er begyndt at få vokseværk nu Man kan også se det nu, når jeg har tætsiddende tøj på.

Jeg trækker maven ind på begge bar-mave billeder, men det ses ikke rigtig på 4+6 billedet, fordi min mave i forvejen var relativt flad..

Orh dejligt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.