Mavebillede 15+0 - Nu sker der noget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.616 visninger
54 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Frøken J.

Der er begyndt at ske noget på mavefronten nu! Jeg tror jeg ender med at blive en hval Vægten siger en +2 kilos stykker. Jeg kan ikke længere passe de shorts, som jeg har på på 4+6 billedet, de kan ikke lukkes om maven uden at stramme sindssygt meget til. Er begyndt på det seneste at få flere ligamentsmerter, men det er nok også fordi maven er begyndt at få vokseværk nu Man kan også se det nu, når jeg har tætsiddende tøj på.

Jeg trækker maven ind på begge bar-mave billeder, men det ses ikke rigtig på 4+6 billedet, fordi min mave i forvejen var relativt flad..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Kruse90

ja nu sker der da en masse
Hold da op

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Kruse90 skriver:

ja nu sker der da en masse
Hold da op

Ja, det føles lidt som om der lige er kommet et lille ryk fra den ene dag til den anden. Spøjst

Anmeld

10. april 2011

Frøken J.

Øv, det var ikke meget respons..

Anmeld

10. april 2011

NinaNymannMadsen

det er da bare rigtig fint. og man er da hvertfald begyndt at kunne se det nu. det er da bare dejligt.
du har hvertfald en fin mave

Anmeld

10. april 2011

bøgelund

Secrets skriver:

Der er begyndt at ske noget på mavefronten nu! Jeg tror jeg ender med at blive en hval Vægten siger en +2 kilos stykker. Jeg kan ikke længere passe de shorts, som jeg har på på 4+6 billedet, de kan ikke lukkes om maven uden at stramme sindssygt meget til. Er begyndt på det seneste at få flere ligamentsmerter, men det er nok også fordi maven er begyndt at få vokseværk nu Man kan også se det nu, når jeg har tætsiddende tøj på.

Jeg trækker maven ind på begge bar-mave billeder, men det ses ikke rigtig på 4+6 billedet, fordi min mave i forvejen var relativt flad..

det sidder så fint på dig.. lækker mave.... 

Anmeld

10. april 2011

***S***

Rigtig fin mave.  Stort tillykke.

Anmeld

10. april 2011

Jemion

Super flot babyhule Der er virkelig sket noget

Anmeld

10. april 2011

Happiness

Nu kan du da snart ikke skjule det mere Flot flot mave

Anmeld

10. april 2011

twinny

sikke en fin baby hule du har fået dig nu.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.